Ne yapmam gerekiyor, çaresizim yardım eder misiniz 😔 ?

Ortopedik rahatsızlığım için engelli raporu almak istedim. %40 oranında raporun olmalı engelli sayılmak için. Bana %35 oran verildi. Yani 5 puan eksik. Bu durumda ne engelliyim, ne sağlıklıyım. İş bulamıyorum, çalışamıyorum. Hastanede kızın biri %40 aldım pskiyatriden dedi. Nasıl aldın dedim, gülümseyerek ben alırım boş ver deyip gitti. Benim ne yapmam lazım arkadaşlar çok çaresizim?
Ne yapmam gerekiyor, çaresizim yardım eder misiniz 😔 ?
Cevapla