Kilonuzu korumak için sevdiğiniz hangi yiyecekten uzak duruyorsunuz? Ben hamburgere bayılırım ama maalesef :(


Metabolizmam hızlı olduğu için istediğim her şeyi yiyebiliyorum ama yine de kaloriye dikkat etmem gerekiyor
Şu anda hiçbir şeyden uzak durmuyorum her şeyi yemeye çalışıyorum zaten oruç zamandayız hiçbir şey gözümde kalmıyor
Cevap
7Cevap
Keşke durabilsem ama duramıyorum maalesef... Oysa uzak durmam gereken o kadar çok şey var ki🥲
Ben uzak durmuyorum, dursamda boşuna aç kalıyorum zaten.. Bir etkisi olmuyor.. Yemeyipte aynı kalacağıma, yiyerek sabit kalmayı tercih ediyorum.
Yaşasın güzel yemekler 😅
Şekerli türü şeyler coğunlukla, sigara, alkol bırakılabilir ama şekeri bıeakmak daha zor benim için
Benim böyle bir sorunum olmuyor.
Çok beddua alıyor olabilirim bu sebepten 😃
Kilomla ilgili bir sorunum olmadığı için herhangi bir yiyecekten uzak durmuyorum
Hamburgerin nesi kilo yapsın? Köfteli ekmek işte 😅
Bu sebeple uzak durduğum bir yiyecek yok.
gece cips yiyorum yine 46 kiloyum değismiyor
Zararlı olan yiyeceklerden uzak duruyorum
2 aydır ekmek yemiyorum
Hiç korunmuyorum kilo almaya çalışıyomm
Korumuyorum öküz gibi yiyom.
Tatlı yemem çoğunlukla
Patates kızartması
Kilomu korumuyorum
Korumuyorum 😁
Şekerden
hiç birinden uzak durmuyorum 🙂
Ne kilosu alamıyorum ki
Cips :((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?