Diyet yaparken en çok hangi öğünde kaçamak yaparsınız?

Ben diyet yaparken en çok akşam yemeğinde kaçamak yaparım özellikle de sevdiğim yemeklerden ya da tatlılardan olunca ister istemez kaçamak oluyor. Peki ya siz en çok hangi öğünde kaçamak yapıyorsunuz?

Diyet yaparken en çok hangi öğünde kaçamak yaparsınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #DiyetteKaçamakYapmak

Diyet yaparken en çok hangi öğünde kaçamak yaparsınız?
Cevapla