Psikolojik sorunlarımın olması kötü bir şey mi? Bu durumdan utanmalı mıyım?

Okb ve anksiyetem var antidepresan kullanıyorum, bazen ilaç falan içerken neden içiyorsun diyenlere söylemekten utanıyorum, çevremdeki bazı kişiler kimseye hastalığından bahsetme dalga geçerler, alay konusu falan olursun diyorlar ama bu benim hastalığım bunla yaşamayı öğrenmem gerek sizce utanılacak ve saklanılacak bir durum mu?
Psikolojik sorunlarımın olması kötü bir şey mi? Bu durumdan utanmalı mıyım?
Cevapla