Hasta olunca nazlı bir bebek mi, yoksa kendi kendini iyileştiren mi oluyorsunuz? Ben bir parça nazlı bebek olabiliyorum 🙄🥺🤒🤕💆♀️🍼
Hastayıııım #EdamedaEda


Kolay kolay düşmem ama hasta oldugumda bütün es dost kim varsa arar haber eder acayip triplere girip olmadık isteklerde bulunurum. Bir kere gece 10 da hastaneye iskender getirtmistim arkadaşlarıma
Nazım geçiyor yaptırıyorum kimse mecbur değil seviyorlar ki yapıyorlar
Yani bencede :) kimseyi köle olarak kullanmıyorum. Bende onlar için herşeyi yaparım
Onuda çekerler:)
Niye kız tavuğuna kist mi dedim
Beterin beteri vardır şükret...
Kendi kendini iyileştiren oluyorum. Nazlı mızmız insanlara da tahammül edemiyorum zaten ondan sanırım.
Cevap
21Cevap
Kendi kendimi iyileştiririm çünkü kimim kimsem yok mecburum
Hasta olunca yoğun bakımdaki hastadan az halliceyim 🙄
Ağrı acı eşiğim cok düşük, hemen dr giderim. Annemi arar ağlarım, ablamı arar çorba falan isterim.. herkesi etrafıma toplarim 🙈🙈
Yalnızsam kendimi iyilestiririm ama evdeysem annem babam varsa nazlı bir bebek oluyorum hastalık sürem 2 3 gün artiyor😄
Annem yanimdaysa nazlı bir bebek oluyorum fmdm yoksa mecbur kendi kendimi iyilestirmeye çalışıyorum 😂
valla naz yapacak kimse yok daş gibi ayakta devam yıkılına kadar :D
Gecmiş olsun. Hastalığı bile ayakta atlatıyorum şükür
Benim midem sorun oluyor ama suyla hallediyorum çok şükür kendime kendim yardım ediyorum
Genellikle nazlı. Bazen kendi kendimi iyileştirmeye çalıştığım olur. Özellikle Covid olmadan önce, pandemi sürecinde en ufak öksürüğü bitki çayıyla iyileştirdiğim oluyordu.
nazlanacak kimse yok eetrafımda. toparlıyoruz
Kendi kendimi iyileştiren, mümkünse tek kalmak istiyorum. Kimse ilişmesin bana
Hasta olduğumda naz yapacak kimsem hiç olmadı, yanımda olan da nazlı olsam çekecek biri değildi. 😞
Yalnız yaşadığım için benim bendennbaşka kimsem yok
Naz yapcak birimi var
Bende hastalanınca nazlı oluyorum 😄
Vasiyetname hazırlayan oluyorum ben genelde
Hastayım ve ilgisiz kaldım
Kendi kendimi iyilestiren
hemde cok fena nazlı bebek
Taş gibiyim Vala kimseye ihtiyacım yok
Kendi kendimi, iyileştirmeye alışkınım
Kendi kendimi iyleştiren her zaman
Ben her zaman nazlı bir bebek gibiyim 😀
Kendimi iyileştiren tabi nazlı birisi değilim.
Kendi kendini iyileştiren nazlı bir bebek
Nazlanmayı da severim :)
Kendi kendine iyileşen.
Kendimi iyilestiririm genelde erkekler nazli olur
Kendi kendimi iylestirenim
Kendi kendimi ileştiren biriyim
Bende Bi bebek gibi oluyorum
Suskun 😶
Kendimi iyileştiren biri oluyorum
Ayakta hastalık geçiren
çok değil
naz yapmam yapanı sevmem
Hic nazli değilimdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?