Bebeğin doğumda kolunun kırılıp, tekrar kendi kendine iyileşmesine ne diyorsunuz?

Bugün üst kattaki komşudan duydum şok oldum yahu. Adamın torunu henüz beş aylık ve birkaç gündür çok ağladığı için hastaneye götürmüşler. Çıkan sonuçlar şok edici! Bebeğin doğumda kolu kırılmış ve bu fark edilmeden kendi kendine iyileşmiş.
Bebeğin doğumda kolunun kırılıp, tekrar kendi kendine iyileşmesine ne diyorsunuz?
Ben ömrümde böyle kontrolsüzlük görmedim! Pekala siz ne düşünüyorsunuz?
#Ankaralı
#AnneBebek
Bebeğin doğumda kolunun kırılıp, tekrar kendi kendine iyileşmesine ne diyorsunuz?
Cevapla