Bugün üst kattaki komşudan duydum şok oldum yahu. Adamın torunu henüz beş aylık ve birkaç gündür çok ağladığı için hastaneye götürmüşler. Çıkan sonuçlar şok edici! Bebeğin doğumda kolu kırılmış ve bu fark edilmeden kendi kendine iyileşmiş.Ben ömrümde böyle kontrolsüzlük görmedim! Pekala siz ne düşünüyorsunuz? #Ankaralı #AnneBebek
Bebeğin doğumda kolunun kırılıp, tekrar kendi kendine iyileşmesine ne diyorsunuz?
Doğum esnasında anneler pek kendinde olmuyorlar ve hemşirelerin dikkatsizliği yüzünden bisürü olay duydum. Bebeği düşüren.. elinden düşürüyolar bebeği yere böyle sorumsuzluk görmedim. Bence kesinlikle doğum anında tanıdık birisi hatta tanıdık da değil. Güvendiğin bir yakınını yanına almalı bayanlar. Allah korusun bebeğin ömrü boyunca çekeceği sıkıntılar doğabiliyor. Çok hassas konu es geçilmemeli
Benim 1996 doğumlu engeli bir arkadaşım var 1997 de penisilin iğnesi vurmuşlar 1 yaşında iken yürüyemiyor şu an 22 yaşında 1997 de o iğneyi doktor vurmasaydı yürüyebilicekti
En İyi Cevaplar