Her şey pahalı olduğu için sağlıklı beslenmek çok daha zor değil mi?

Sebze, meyve zaten çok pahalı. Sür ürünlerinden bahsetmiyorum bile. Diyette tüketilen ürünler olan yulaf, keten tonumu, cia tohumu gibi ürünler zaten uçtu.
Her şey pahalı olduğu için sağlıklı beslenmek çok daha zor değil mi?
Her şey pahalı olduğu için sağlıklı beslenmek çok daha zor değil mi?
Cevapla