Ben zencefilli ve limonlu bir shot içiyorum ve meditasyon çok iyi geliyor. 


Ben zaten sabahları çok enerjik uyanıyorum duşumu alırım nemlendiricilerimi sürerim sonra hafif bir kahvaltı üstüne sıcak bir Türk kahvesi evi havalandırır temizlerim ve güne başlarım sabah rutinim
Özel bir şey yapmıyorum aslında sadece her sabah ilk isim kahve ve sigara içmek olur.
Pek kahvaltı etmem, çok sağlıklı bir örnek olmadım 😄
seni sağlıklı yaşama davet ediyoruz :D
Teşekkür ederim 😄
Cevap
8Cevap
Kahve ve sigara içiyorum
çok sakıncalı be
Biliyorum maalesef ama az da olsa iyi hissediyorum
Hemen kalkar kalkmaz su içiyorum ve bir şeyler yiyorum
su iyi geliyor sabahları
Soğuk duş ve sıcacık bir kahve.
Yüzümü sabublayıp hafif krem günlük makyaj ve evi toplayıp havalandırmak
Kahve yaparım
Meditasyon
kahve çok etkili oluyor
Bir sigara yakıyorum.
Duş alıp filtre kahve içiyorum
Enerji dolu şarkılar açıyorum
ilk önce duş sonra nescafe..
daha çok yatıyorum dfgfd
Su içiyorum
su insanın sanki zihnini harekete geçiriyor gibi geliyor bana öyle bir etkisi var.
Tabiki
Bi ☕️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?