Güncellemeler
+1 yıl
Süper alerji sorusu seçildik, alerjiyi geçirmek için emikleme tedavisi olmuş olabilir diyolar, var mı öyle bişey?
Güncellemeler
+1 yıl
Totişinde de sivilce çkkmış, yan oturuyo mecburen... Bildiğiniz sivilce kremi var mı doktora gitmeyi ret ediyo çünkü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
bu bilindik nadir görülen bahar alerjisi türü. ıhlamur içsin bol bol, bişeyi kalmaz. tekrar geçmiş olsun 🥺🥺
İkimizde bu ülke için fazla masumuz 🥺
Deri alerjisi diyor sana ama deri alerjisi neden özellikle göğüs ve boyunda çıksın ki? Gerçi benim de sırt alerjim var ama bu çok değişik bu nee jxj
Sivrisinek olabilir ya
Sivris*ken bence yani bu jsjsj sivrisinek hafif kalır
Pufff, bende onu aldatıyim bari...
Yardımcı olur musun 🥺
Hayırdır boynuzlanma fantezin mi var 😄 trol sorularızdan bıktık yeminle
Yok be tövbe de, milletle uğraşmak hoşuma gidiyo 😂😂😂
Ciddi yorum yazanları engelledim o kadar kıt beyinlileri sorularımda görmek istemem sagol minnettarım
Tayiple konuşup sınır dışı edelim, bu ülke için çok masumlar 😂😂😂
İnsallah sorularına geldigim biri degilsindir😄
Hayat sürprizlerle dolu 😂😂😂
Lanet olsun
Tövbestağfurullah, neler diyorsunuz hanımefendi 😑
😄
%90 tanışıyoruz biz 😂
Kesin
Evet kardeşim atesli ve tutkulu hıhım hastalığı bu. Bir kere yakalandıysa artık zor iyileşmesi
Nedir çaresi, nasıl bir tedavi yöntemi uygulanmalı
Ahahahah çok guldum ya teşekkürler
m@l site e. mdir. me yi de hihım diye sansurlemiş yice ana okulu sitesi oldu
Lan olm saka guzelde ben aldatildigimi kalcasindaki morluklardan anlamistim. Mal kari umutmus e. mdirdigini arkada oldugu icinde unutmus. Ekşi ve buruk bir anısı vardır bende
hıhım hastalığımı demek istediniz
Allah aşkına hıhım diye sansür mü olur,
He la. Ana okullu kizlari moderatör yapmışlar
Yemişsen sen yemişsindir sen yemediysen hacı aldatılıyorsun 😅
Sivrisinek ısırığı da olabilir ya, kötü düşünmemek lazım
He evet sivri sinek maşallar ısırmamış emmiş
Bazen inanamayacağımız şeyler başımıza gelir onun hakkında bu kadar masum düşünme
Seni tanımıyorum onuda tanımıyorum ama troll olmasını umuyorum 😅 yoksa sana yazık
Tabiki troll olum manyak mısın hshsjjahsjd
www.wattpad.com/967860128-icon-%2B18-morluk%E2%99%A7
Bunu niye yaparlar bende de vampirlik var 😂😂
Bende de fantezisi var hshdjsjd
Ben kaza ile ısırır kızı öldürürüm ya da vampir yaparım sjsjsj
Oooooo alerjiye bak sen kardeşim senin kızı yemişler iyice hahahahahaha
Böcek ısırığı ya da sivrisinek gibi mi 🥺
Erkek ısırığı gibi hahahahahaha
Çok ayıp
%80 hayır %20 araştırma yap bakalım yaş tahtaya basma. Alerji ne zamandır mor mk ve göğüs ve boyun yani huylanmamak elde değil
Birde normal oturamıyo, yan oturuyo 2 gündür
Bunları o mu söylüyor birde lan bu ne rahatlık abi hayırdır ya
Even, totosunda sivilce çıkmış öyle dedi, nasıl rahat olsun abi her yeri mosmor ve kıpkırmızı
Abi yol ver kendine güldürürsün samimi söylüyorum.
Hiç lüzümu yok
Harbiden ciddiye mi aldın hdjslskjd
Trölledin mi la popo 😂
Vay güzel kardeşim bende diyorum ne Ergenekon bir çocuk bu 😂
Hahaahhahah ne sövdün bilmiyorum ama x2 sana dirsin 😂😂😂
öyle bir alerji ki bu birisi bunu emerek tedavi etmiş 😂😂 hatta yemiş
Doktorada gitmek istemiyor be alerjisi oglum canım misin sen
Canın yer seni bal damlası 😂
Uygulama s. a. la. k misin yazmiştim canim misin diye degistirmiş😂
Üzdün 🥺🤌
Özür dilerim
Özrüne kurban bal damlası 😂😂😂
😂😂eyww
Benim var , ama bu tarz olmuyor 🙄
Bu ileri bi seviye o zaman değil mi?
Magaaa be uzuluyorum bunlara kananlara :D
Ama alerji çok kötü bişi, iyileşsinde bir an önce gerisi önemli değil, allaha dua etcem şifa versin ona
Boynuzlama troll alerjisi çok ölumculdur valla :D
Ayetel kürsü okurum bende 🥺
Boynuzu yemişsin aç gözünü aççç
Sivrisinekler mii
Çok hasta ölecek gibi
Oha, anemi hastası mı
Muayene etmem lazım yolla yarın
Bayağı darp gibi bu ya
Kız kavgası mı yani
Bilemiyorum ne söylesem garip olur
Söğürülmüş diyolar, o ne ki
Bu alerji birilerinin emmesi sonucu meydana gelmiş yalnız haberin olsun
Oha, neden emmiş ki
Bu kadar saf olamazsın bence
Modern tıp a ilgili değilim, bilinçsizliğimi mağrur görün lütfen
Estağfurullah ama açık konuşmak gerekirse bu kadın bildiğin sevişmiş ve bununla sevişen erkek onu çok hor kullanmış gerçeği bu olayın görünen köy kılavuz istemez demişler
Hahahahaha ben yaptım lan 😂😂😂😂
Yani sen veya başkası fark etmez bu şekilde sevdiğin kadını paylaşman doğru bir şey değil. İnsanlarla kafa bulman da doğru değil
Escort bu,
Peki sana iyi akşamlar
Oki.
Evet özellikle dudak şeklinde olur bu alerji
Evet evet, gugılfa da öyle yazıyo 🥺
Aynen kesin alerji
Doktora gitmeyi de red ediyo 🥺
Böcük yemiştir belki bişey olmass🙄
Aynen haklısın, çok teşekkür ederim mübarek din kardeşim
Ne demek her zaman hocamm
Hocası kurban
Püğğ troll sorunun adabı bozulduğ🤦🏼♀️
Hahahahahaha, canım sıkılıyo, napıyim 😂😂😂😂
Oha cok kötü olmuş
Evet, doktora da gitmek istemiyo
Başarılı bir çalışma
Polar için mi dediniz
Yok boynunu biri emmiş yalayıp yutmuş
Üvey abisi olabilir, hiç güvenmiyorum
Olabilir yemiş kızı resmen
Emmişler gibi
Sivrisinek ler mi
Alerji mi somurmuşlar kızı mk alerjiymiş
Sivrisinek ısırığıdır belki
At sineği olmazsın mı
Bilemedim, üven amcası da olabilir
Üvey amcası mı üvey bilmem neyisimi bilmem ama kızı güzel yemişler
Tüh, keşke ayrılmasaydık, bende biraz yeseydim
🤣🤣🤣
Baya şkmisler kızı
Kimler
Anormal 😃
Bencede
Ooooooo
Uuuuu
Yemisler kizi
Sivrisinek mi?
Erkek yapmistir bunu yapan erkegin bacisini bu hale getir
Sanmam ya, aldatmaz beni
Kime verdiyse artık
Ney verdiyse