Şeker hastaları hiç şeker ve karbonhidrat tüketmeseler iyi olur mu?

İnsülin direnci yüksek olan şeker hastaları karbonhidratı ve şekeri tamamen hayatlarından çıkarsalar (meyve, bal, pekmez, kepek ekmeği, yulaf, bulgur dahil olmak üzere) tamamen kalsiyum, protein, sebze ile beslenseler daha mı iyi olur?
Şeker hastaları hiç şeker ve karbonhidrat tüketmeseler iyi olur mu?
Cevapla