Gebelikte sizce şu kahvaltı yetersiz mi lütfen cevap yazar mısınz :(?

Ya arkadaşlar zaten normalde yiyen bir insan değilim gebelikten dolayı kendimi zorluyorum ve bazen acaba yetersiz mi oldu falan diye hani kendine bir suçlu hissediyorum mesela bugün şunları yerim sizce yeterli mi:Bir adet yumurta bol yeşillik yoğurt süt brokoli vardı yeşillik de kıvırcık vardı roka vardı tere vardı , Bir de bir avakado yarısını kestim o da olgunlaşmamış atmaya da kıyamadım zoraki midem kötü ola ola yedim zaten onu da faydası olur mu bilmiyorum çünkü daha olgunlaşmamıştı sizce bu kahvaltı yeterli mi
Gebelikte sizce şu kahvaltı yetersiz mi lütfen cevap yazar mısınz :(?
Cevapla