'Lütfen dalga geçerek yorum yapmayın, zaten bu konu yüzünden senelerdir acı çekiyorum zorbalığa uğruyorum. Bir de siz kalbimi kırmayın'
Nasıl nereden başlasam bilmiyorum. Çocukluk ve ergenlik dönemlerimden beri, kendimi bildim bileli kiloluyum. Öyle böyle değil bayağı kiloluyum, en üst obezlerden olabilirim hatta. Bundan 3 sene önce 112 kilodan 80'e düştüm. O zamanları hatırlıyorum da çok iyi hissediyordum, yüklerimden kurtulmuştum. Sonra üniversite hazırlık seneme geldiğinde kendimi tamamen derse verdim ve aldığım kiloları tamamen geri aldım ve 110'a çıktım. Ne yazık ki sınavda istediğim gibi olmadı ve mezuna kaldım. Mezun senemde en az 12. sınıf gibi stresli geçti. O sene çok fazla diyet denesemde 5 verdiysem 10 geri aldım ve en sonunda tam olarak 140 kiloya çıktım. Kendimden, vücudumdan utanıyorum. Ailem bile benden bıktı artık. Kusmayı bile denedim bu lanetlikten kurtulmak için. Ama olmadı. Streslenince, üzülünce sıkılınca kendimi yemeğe veriyorum, kilo aldıkça stresleniyorum ve tekrar yeme atakları başlıyor. Gerçekten kendimden çok sıkıldım. Ailem bile bu bedende mutlu olduğumu sanıp, neden vermiyorsun diye beni suçluyor. Psikolojik olarak çok kötüyüm. Üniversitede de zor bir bölümdeyim, bir de kilo sıkıntım var. Ameliyat olmayı istiyorum ama onun içinde param yok. Tekrar kilo vermek için spora yazılmak istiyorum, ailem geri zaten alacaksın dediği için göndermiyor artık. (Aileme maddi olarak tamamen bağlıyım.) Evde kendin diyet sporunu yap vereceksen diyor. Ama nereden başlarım bilmiyorum. Kilom çok olduğu için çok zor egzerleri yapamıyorum zaten. Kilo verme konusunda tecrübeleri olan arkadaşlardan öneri, fikir bekliyorum. Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkürler. :')
Nasıl nereden başlasam bilmiyorum. Çocukluk ve ergenlik dönemlerimden beri, kendimi bildim bileli kiloluyum. Öyle böyle değil bayağı kiloluyum, en üst obezlerden olabilirim hatta. Bundan 3 sene önce 112 kilodan 80'e düştüm. O zamanları hatırlıyorum da çok iyi hissediyordum, yüklerimden kurtulmuştum. Sonra üniversite hazırlık seneme geldiğinde kendimi tamamen derse verdim ve aldığım kiloları tamamen geri aldım ve 110'a çıktım. Ne yazık ki sınavda istediğim gibi olmadı ve mezuna kaldım. Mezun senemde en az 12. sınıf gibi stresli geçti. O sene çok fazla diyet denesemde 5 verdiysem 10 geri aldım ve en sonunda tam olarak 140 kiloya çıktım. Kendimden, vücudumdan utanıyorum. Ailem bile benden bıktı artık. Kusmayı bile denedim bu lanetlikten kurtulmak için. Ama olmadı. Streslenince, üzülünce sıkılınca kendimi yemeğe veriyorum, kilo aldıkça stresleniyorum ve tekrar yeme atakları başlıyor. Gerçekten kendimden çok sıkıldım. Ailem bile bu bedende mutlu olduğumu sanıp, neden vermiyorsun diye beni suçluyor. Psikolojik olarak çok kötüyüm. Üniversitede de zor bir bölümdeyim, bir de kilo sıkıntım var. Ameliyat olmayı istiyorum ama onun içinde param yok. Tekrar kilo vermek için spora yazılmak istiyorum, ailem geri zaten alacaksın dediği için göndermiyor artık. (Aileme maddi olarak tamamen bağlıyım.) Evde kendin diyet sporunu yap vereceksen diyor. Ama nereden başlarım bilmiyorum. Kilom çok olduğu için çok zor egzerleri yapamıyorum zaten. Kilo verme konusunda tecrübeleri olan arkadaşlardan öneri, fikir bekliyorum. Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkürler. :')
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer