Güncellemeler
+1 yıl
Nkkkpplnnnklşlknnkkoopppjnnnjkk
Bazı insanlarda şeytan tüyü yoktur. Ne yaparsa yapsın olmaz. Sen neden kendini çirkin görüyorsun onu anlamadım
Cevap
8Cevap
iddialı değilsindir knk saglam meme yoksa fızık kötü durur
Aynen yok
uğraşma o zaman
bende şişmandım 140 73 e indim banada bakan yok
bazı şeyler vardır hiç değişmez
ya makyaj falan kurtarmıyor mu
e çirkinsin demek ki. çok da zorlama
Bu sefer de fazla kilo al bakalım. nolucak
Fotoğrafın olsaydı
Bence güzel ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?