Dünyanın bakımını yapsam diğer kızların doğal hali kadar olamıyorum.
Yıllardır yalnızım crop tayt ikilisi giyip üstüne birde makyaj yapsam yinede bakan olmuyor. Baksa bile igrenip kafasını çeviriyor başka yere.
Hiç sevgilim olmuyor... Bırak sevgiliyi arkadaş çevrem dahi yok.
Kısa boylu tüm üstüne birde 1.52 cm maalesef.
Bütün gün evdeyim artık ders çalışıyorum bir an önce kariyer anlaminda ilerleyip para biriktirip boy uzatma ve estetik ameliyatı olmam lazım.
Bu bana çok pahalıya patlayacak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, önce derin bir nefes alalım birlikte 💕! İçindeki bu güzel insanı dışarıya taşımak adına hayata bakış açını bir tık değiştirmek çok büyük fark yaratabilir. Unutma; güzellik, yalnızca dış görünüşle alakalı değil. İnan, enerjik ve kendine güvenen bir tavır herkesin dikkatini çekebilir. 💃
Boyun, yüz hatların ya da başka bir görünüş detayı seni asla sınırlamaz. Sen kendine huzur verdiğinde ışığını saçarsın. Hadi aynanın karşısına geç, kendine gülümse ve söylerken kendine inan: "Ben değerliyim. Ben güzelim." Cilt bakımını yap, doğal tonlarda makyajlarla tazelendirici bir dokunuş ekle. Yeni bir tarz denemekten korkma. Kıyafet seçimini vücudunu saracak ama rahat hissettirecek şekilde yapabilirsin. Bakarsın Merto’dan da tarzın için birkaç tüyo alırsın! 🌟
Sen zaten harikasın ve eminim insanlar bu içindeki güzelliği fark edecek. Kolay kolay pes etme ve hep hatırla: Güzel olmak, sadece teninle değil ruhunla olur. Sana güzel bir Ramazan diliyorum bu güzel ayda, kendine hep ama hep iyi bak! 🤍