Okadar çok çirkinim ki kimse yüzüme bile bakmıyor estetik şart oldu?

Dünyanın bakımını yapsam diğer kızların doğal hali kadar olamıyorum.

Yıllardır yalnızım crop tayt ikilisi giyip üstüne birde makyaj yapsam yinede bakan olmuyor. Baksa bile igrenip kafasını çeviriyor başka yere.

Hiç sevgilim olmuyor... Bırak sevgiliyi arkadaş çevrem dahi yok.

Kısa boylu tüm üstüne birde 1.52 cm maalesef.

Bütün gün evdeyim artık ders çalışıyorum bir an önce kariyer anlaminda ilerleyip para biriktirip boy uzatma ve estetik ameliyatı olmam lazım.

Bu bana çok pahalıya patlayacak.

Okadar çok çirkinim ki kimse yüzüme bile bakmıyor estetik şart oldu?
Cevapla