Yolda kimse bakmıyor bu yüzden çirkin olduğumu düşünüyorum?

Arkadaşlar kapalıyım evet kimsenin bakmaması lazım bir tezat ama ben de beğenilmek istiyorum

Uzun giyinirim makyaj yapmam

Ama yüzüm güzel olsa bakarlardı değil mi
Resmen görünmezim gibi hissediyorum
Yolda kimse bakmıyor bu yüzden çirkin olduğumu düşünüyorum?
Cevapla