Dışarıda kimsenin bana bakmıyor olması çirkin olduğumu mu gösterir?

Makyaj falan yapmıyorum mesela, yine de, bir kaç ay öncesine kadar dikkat çeken biriydim ne değişti bilmiyorum kilom normal zaten.

Böyle bir komplekse girdim kötü hissediyorum hatta estetik mi yapsam diye düşünmeye başladım. Böyle düşünenler var mı?

Bir yerlerini aç falan demeyin öyle biri değilim yüz güzelliğinden bahsediyorum
Dışarıda kimsenin bana bakmıyor olması çirkin olduğumu mu gösterir?
Cevapla