Makyaj falan yapmıyorum mesela, yine de, bir kaç ay öncesine kadar dikkat çeken biriydim ne değişti bilmiyorum kilom normal zaten.
Böyle bir komplekse girdim kötü hissediyorum hatta estetik mi yapsam diye düşünmeye başladım. Böyle düşünenler var mı?
Bir yerlerini aç falan demeyin öyle biri değilim yüz güzelliğinden bahsediyorum
Böyle bir komplekse girdim kötü hissediyorum hatta estetik mi yapsam diye düşünmeye başladım. Böyle düşünenler var mı?
Bir yerlerini aç falan demeyin öyle biri değilim yüz güzelliğinden bahsediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Maske takmiyormisin disarida suratını nasıl gorecekelr
Hayir tabiki de bana cogu kisi bakar yakisikli oldugumu mu gosterir nope.
Her insanin guzel bir yonu var seninde guzel hos olan bir tarafin var illaki uzulme Allah buyuk
Bana da bakmıyorlar hatta ben bakınca kafalarını ceviriyorlar ben kendimi biliyorum da seni görmediğim için bişey diyemem
Aga ben sahsen guzel buldugum kizlara bile bakmam bakamam utanirim cogu insanda oyledir eminim ve dik dik bakanlarda abazadir yani baska bisey degildir kalitesiz insanlar icin kaliteni dusurme
bazı insanların yüzü etkileyici bazısı iticidir o yüzden görmek lazım
Birilerinin bakması için estetik yapmayı düşünmek ne kadar mantıklı sence?
Maske takıyorsun su aralar
Görmeden nasıl fikir verebiliriz ki?
Sen bir bakış at çoğu bakmaya başlar
sıfır makyaj en harika kadona yakışır
Değilsin.
Bakmak zorundalar mı
Bir resim atsaydın
Nazar mı değdi
Görsel var mı