Yani bir şey demelerine gerek yok aslında ben düzenli olarak tartılıyorum :D Yani bildiğim bir şeyi söylemeleri beni mutlu etmez ya da üzmez. Ancak bir hedefim varsa mesela 3 kilo kesin vermeliyim gibi, ondan sonra kilo vermişsin diyorlarsa mutlu olurum aynı şekilde kilo almak için de hedef odaklı tepkilere mutlu olabilirim :D Onun dışında gereksiz buluyorum almışsın vermişsin diyaloglarını :D