Kilo almışsın diyenler mi sizi daha çok mutlu ediyor yoksa zayıflamışsın diyenler mi?

Bu aralar; "zayıflamışsın sen" diyenler çok oluyor bana.. Acayip mutlu ediyorlar sağolsunlar 😄
Kilo almışsın diyenler mi sizi daha çok mutlu ediyor yoksa zayıflamışsın diyenler mi?
Kilo almışsın diyenler mi sizi daha çok mutlu ediyor yoksa zayıflamışsın diyenler mi?
Cevapla