
Şu hayatta yemek yeme kadar güzel bir kaç şey olabilir. Allahım neden kilo aldırıyorsunuz. Madem yaptın bari kilo almayalım 😐😐😐

Şu hayatta yemek yeme kadar güzel bir kaç şey olabilir. Allahım neden kilo aldırıyorsunuz. Madem yaptın bari kilo almayalım 😐😐😐
Ben güzel veya yakışıklı değilim 😊 Kilo alınca daha da itici olurum. 😊 Az yemeye ve insanlara az görünmeye çalışıyorum. 😊 Herkese ideal formuyla sağlıklı günler diliyorum. 😊
Şişman biri olmayı hiç istemem çünkü boyum kısa.
Şu an 42 kiloyum, 2-3 en kötü 4-5 kilo belki güzellik katabilir ama fazlası maalesef kötü olur benim için.
Cevap
22Cevap
Hayattan soğutuyor
Kilo almak beni daha güzel gösteriyor ideal kilomda değilim çünkü. Boy da uzun olunca hiç göstermiyorum
Beni hayattan da soğutuyor ozguvenimi de alt ust ediyor ama her seye ragmen yemek o kadar tatli geliyor kii o agiz durmuyor🥲
sadece 10 kilo verdim değişen bişey olmadı 😀 ha 50 kilo olsam nasıl olur bilmiyorum sanırım yok olurum 😂😂😌
Öyle dertlerim yok. Yemeyi seviyorum ve canım ne zaman ne isterse yiyorum. Kilo da alırım hiç derdim değil. Canım isterse geri de veririm nasılsa.
Ben bu konuda çok şanslıyım. Çünkü ben istediği saatte istediğini istediği kadar yiyip kilo almayanlardanım. 😅
kilo almak insanı hayattan soğutur be insan ağırlaşır hantallaşır böyle ne bilim işte kötü ya
Güzellik katıyor ama alamıyorum. Kemik torbası diyorlar koyam böyle metabolizmaya svhjkfds
Evet yemek yemek çok güzel bir şey, bende oldukça iştahlıyım.
İdeal oranda aldım güzellik kattı.. fazlası soğutur
Şahsen beni hayattan soğutuyor ama bazı insanlara kilo çok yakışıyor bence
kilo almak ve vermek her zaman iyi bişey değil.
Yemek yemeden hayatın tadı yok yiyip eritmek en güzeli :d
Vücut kitle endeksi’ne göre; ideal kilonuz dan, 5-6 kilo fazla olmanız, güzellik katabilir ama; önemli olan kilo değil, vücudumuzdaki fazla yağlardır…..
Spor yapmazsak, kas yapmazsak, aşırı yağlanma, sarkık vücut, giydiğin yakışmaz vs.. o zaman hayattan soğutur işte……
kilo güzellik katmıyo giydiğin elbise bile çok kilo varsa kötü duruyo
Çok kilom vardı tedavi olduğum için 4 yıl önce oturduğum yerden zor kalkıyordum. Fit olmak her zaman en iyisi
Valla ben de bezdim 1 ayda 4 kilo aldım gene. Besiye yatirsalar anca bu kadar olur.
Hep aynı kilodayım
Senin adın gibi yakışıyor sana 😊
Teşekkür ederim:))
Kilo almak için cebellşiyorum zorla 47 oldum herkes az insana benzedin demeye başladı 😂
Nasıl aldın
Ne şırubu
Göbek artık cidden baydı ve bundan sonra bu son kilo verişim olacak ve göbek yapmayacağım.
İnsanlar yakıştırıyor. Oy ne tatliş ne tontiş falan. Ama ben rahatsız oluyorum.
En fazla 2 kilo alıyorum, onda da bir değişiklik olmuyor zaten.
Hiç cok fazla kilo almadım , kilolu diye tabir edilen şeyi kendımde bilmiyorum
Şu halimi seviyorum. Zayıf olmak pek hoşuma gitmiyor.
Kadın balık etli olmalı zayıf Bi deri Bi kemik olmamalı benceeee
Kilo, kadınlar için iyi; erkekler için kötü. Bir kadın balık etli, hatta hafif şişman olsa bile gider sahibi oluyo
Ya gtüm çok büyük oluyor kilo alınca 😂😂😂
Gerçi sen ince bel falan seviyorsun sana bir güzellik yapacam kilo almadan 😏😏
deli gibi yiyorum bi gram almıyorum. alsaydım yemezdim
Biraz daha güzel oluyorum. Elim yüzüm ortaya çıkıyor.
Balık etli halim ayrı güzel zayıf halim ayrı güzel
Yok be kral göbek çıkıyor hayattan soğuyorum inan spor iyidir az yicen çok spor yapcn
biraz kilo alsam daha iyi olacak diye düşünüyorum
Hayattan soğuyorum iğreniyorum
Kilo alcak yerim kalmadı ölcem tombiklikten
Bana çok çok çok güzellik katıyor.
Hayattan soğutuyor Allah'tan yüzüm güzel mk
Kilo bana güzellik katıyor.
Hayattan soğutuyor
Kilo katıyor, moralimizi alıp götürüyor 🤭
Güzellik katıyor tabikisii
Kilo almak için ne yapmak lazım ya😪
1 hafta benle takıl net 5 kilo alırsın sjshshhs
Midem küçük 🤣
Tamam 2 hafta o zaman sjsjsj
Bıktırıyor usandırıyor, hayattan soğutuyor
Şu içsem kilo alıyorum Allah belasını versin öyle bünyenin
Berbat bir his sogutuyor
Yani değişen bişi olmuyor
Ben kilo almak istiyorum ama alamoyorum
Kilom hep sabit değişmez
Kilom çok değişmez ancak 1-2 kilo fark eder.
kg bana yakışmıyor.
Zayıf kızları tercih ederim.
Kilo almak kimseyi mutlu etmez bence.
Fazla kilo hiçbir zaman iyi değildir
Güzellik katıyo daa kilo alabilsem keşkeee
Kilo sevmiyorum.
Şahsen beni hayattan soğutuyor
Hayattan soğutuyor
İstediğim kadar yiyipte kilo almayanlardanım😇
Güzellik katıyor
kilo almayı istiyorum ama alamıyorum
Güzellik katıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?