Arkadaşlar yine bir pms döneminin daha sonuna gelirken tüm sinirim agresifliğim ve huysuzluğumla soru sormaya geldim. En az 50 yaşına kadar her ay regl olacağımı düşünürsek önümde daha uzun bir regl serüveni var. Olumlu tarafları bir yana gerçekten ağrısı, sızısı, duygusal bunalımları ile bizim çektiğimiz nedir acaba? Ühüü:(
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılŞöyle bakın bir de;
33 yaşında bekar arkadaşım 2 sene önce erken menapoza girdi hayatta en sevdiği şeylerden biri bebekler ve kendine ait bir bebeği olması için son kalan sağlıklı yumurtalarını dondurmak için opere oldu ve bu işlem bakire olmasına rağmen rahimden yapıldığı için bekaretini de ameliyatla kaybetmiş oldu. Yani demem o ki sen adet oluyorum diye hayıflanırken diğer tarafta hayatım kaydı diye düşünen birileri var. Her ne olursa olsun doğal süreçleri olumlu düşüncelerle karşılamaya çalışmalıyız bence00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılPms dönemlerimde bende kişiliğimi pek tanıyamıyorum. Hassas, agresif ve bıraksalar akşama kadar uyuyup günün tümünü bir şeyler yiyerek geçirmek istiyorum. Bu durumu iyi hale getiren en işi şey sosyal kalabilmek, sıcak tutan kıyafetler giyinip, rezene çayı tüketmek.
00 Yorumla
+1 yılbundan çile diye bahsedip buraya yazcak kadar geldiysen gerçekten kötü regller geçiriyorsun sanırım üzüldüm. bunu tamamlanması gereken bi maraton gibi düşünme ama çok kafaya takıyosan canını sıkıyorsa çocuk da istemiyosan yumurtalıklarını aldırabilirsin?
08 Yorumla- +1 yıl
Yumurtalıkları aldırınca regl olmuyor muyuz
- +1 yıl
Güzeel. O zaman aldıracağım
- +1 yıl
Tabii ki araştıracağım, senin bir iki cümlen yetmez😂😂. Öyle bir şey düşünüyordum zaten.. E çocuk istemiyorum, regl olmak da istemiyorum. Çok kolay gibi derim tabii
- +1 yıl
@dişişeytan544 neden regl oluyoruz sanıyosun? sağlıklı yumurtalıklarımız olduğu için ve döllenmediği için. yani tabikide aldırırsan regl olmazsın, hamile kalamazsın akıllım onu diyorum sana
+1 yılYaratılışın böyle. O senin savunma mekanizman. Sperm öldürme işlevi de mevcuttur. Ağrıyı azaltıcı yöntemler bulmayı dene. Duygu durum değişiklikleri her cinsiyette yaşanabilir. Kegel egzersizleri yap, plank yap. Vajina içindeki kasların güçlensin. Doğumun kolaylaşır. Mastürbasyon yap, orgazm da doğumu kolaylaştırır. Azıcık çalıştır kasları yani. Diyebileceklerim bu. Gerisi zaten sıcak su torbası, çikolata vs. 😄
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
48
Cevap
39Cevap
- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle iyi haber, yaşın ilerledikçe regl semptomların hafifleyecek. 20’li yaşların başındaki gibi kalmayacak hiçbir şey. Ancak tabii ki uzun süre regl oluyor olmak çok da iç açıcı değil. Ama diğer seçeneğimizin erken menapoz olduğunu düşünürsek biz reglden devam edelim bence :))
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen çoğunlukla sağlıklı beslenen, yapay gıdaları minumum tüketen bir insanım ve adet dönemlerim sancısız, rahat geçiyor. Ablam çok fastfood, hazır gıda tüketir onun çok sancılı geçiyor.
Annem 45 yaşında bir kaç ay adet düzensizliği yaşadı menapoza girdim diye ödü koptu. Otur sağlıklı olduğun ićin şükret ve yediklerine dikkat et. Hiçte zor bir süreç değil. Ha millet sinirli agresif olurum der, ben çok fazla duygusal oluyorum agresiflikten ziyade her şeye ağlayasım geliyor kötü yanı bu o kadar.30 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Regl bir sağlık sorunu değildir.
Regl sancılarınızı tetikleyecek farklı etkenler de olabilir.
Birkaç yıl sonra isteseler de regl olamayacak, hamile kalamayacak, insanlar olacak.
Bunlar bilinçli yapılan çalışmalardır.
Siz şikâyetçisiniz ama regl aksine bizim için faydalıdır.
Sancısını azaltmak için doğal yöntemler de vardır.
Esen kalınız...🍃
19.11.21/11:0755 Yorumla- +1 yıl
Vücuttan kirli kan atılır ve yenisi üretilir.
Doğurganlık sağlar ve kişinin sağlıklı olduğunu gösterir.
Duyular ve seziler kuvvetlenir.
Metabolizma daha hızlı çalıştığından kilo vermekte de etkilidir.
Kadın olmaktan utananlar, sıkılanlar şükredeceğinize buna da isyan ediyorsunuz ya helâl olsun.
- +1 yıl
Anlatmak istediğim var olan değil zaten.
- +1 yıl
Adı ne olarak anılıyor detayını bilmiyorum bu bir yenilenmenin olduğunu veya sağlık göstergesi olduğu gerçeğini değiştirmez.:)
+1 yılregl olursunuz bi dert olmazsınız bi dert regl olmanız çocuğunuz olamaz 50 yaşına gelince menopoz dönemi gelir regl olamazsınız ev süsü diye cocuk ararsınız bu kadınlara anlam vermek cidden zor. Regl olan tek senmişsin gibi konusuyosun bide ağrıdan seruum yediğimi hatırlıyorum yine de kalkıp prim yapmadım orada burada alıp pedle tweet atmadım bos isler
20 Yorumla
+1 yılBu ağrı ayda bir olacak sanırım daha küçük yaşlardasın zamanla acı azalmaz ama alışırsın bi süre sonra hiç yokmuş gibi de davranmaya başlarsın. Bazı kişilerde ağrılar ağır olabiliyormuş. Eczaneye git kadın bir eczacı ile konuş ismini hatırlamıyorum ama bi hap verecek regl sancısını %70 azaltıyor ayda 2 kere kullansan 20 yaşlarına kadar sonra zaten alışırsın bence
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu regl i kizlar asiri abartiyor brn oylr dusunuyordum. eskiden bunlsrin lafi acilmazdi simdi herkes rahat rahat anlatiyor mormal bisey de brnim asiri canimi sıktı. abartilgini dusunuyorum. yok regl iken cok sinirliyim yok tatli kirizim tuttu yok oyleyim yok yok boyleyim yok soyleyim
01 Yorumla- +1 yıl
kankacım kendine denettirsene sen bi onun aleti var kullan
+1 yılYav boş yapma ya sağlıklısin ki âdet oluyorsun şükür edeceğine gelmissin burada boş boş konusuon prim kasiyon âdet olduğunuzu insanlara duyurmak isteme sebebiniz ne acaba. İnsan olmak zor asıl. Seyinin altina Ped koymak mi zor hadi zor geliyor ne diye burada prim kasiyosun ha çok zor geliyorsa git ameliyat ol baglat olmazsın hade bas git
30 Yorumla
+1 yılBenim hiç karnım ağrımaz ve kanımda az gelip uzun sürdüğü için bir yere bulaştırmam sadece biraz duygusal olurum o kadar o yüzden benim bir sorunum yok :) ama sizlere geçmiş olsun.
20 YorumlaHastaneye gidip ağrı kesici iğne olabilirsin. Ağrılar senin üşütmene veya diğer etkenlere göre artıp azalır.
Yani bir anne sözü ile bitireyim
Ayağına çorabı, sırtına kazağı ihmal etme...00 Yorumla
+1 yıl50 den sonra da gulluk gulustanlık olmuyo. Bissuru agrı cekceksin bebek. Regle kurban ol sen simdiden
20 YorumlaRenkli olmak kötü bir şey değil ki olamazsan üzül vücudun temizleniyor metabolizman çalışıyor vücudunda ki hastalıklar gidiyor iyi ki her ay düzenli şekilde oluyorum.
00 Yorumla
+1 yılBen çok kötü geçiriyorum öyleki bı yerlerden atlayasim bile geliyor o sanciya ama menopoza da erken yaşta girmek istemem 60 yaşına kadar olayım o ağrıya razıyım bı kere vücut temizleniyor
01 Yorumla
+1 yılBir erkek olarak kesinlikle zor bir süreç olduğunun farkındayım sizin için, kadınların çilesi bu bencede, ne kadar ağrısız geçiyor olursa olsun, yinede her 25 gunde bir 3-5 gün cekmek kolay değil
00 Yorumla
+1 yılKatlancaz yani Allah’tan gelen şey engel olamayacağımıza göre..
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdet gününden bir gün önce birtanem ağrı kesici alırsan adetin ağrısız geçiyor ve kanamanin normal akışı ile ilgili sorunun olmiyo. Bence şükret bir hastalığın yok. Kanamam bir aydan fazladır durmuyor benim şükret yani bu ne ya
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle yapınca kesiyor mu gerçekten ağrıyı
Cevap sahibi+1 yılEvet kesiyor. Ben kullanmadım benimki sorunlu diye düzene girer girmez adetten önce ağrı kesici Alicam hep
+1 yılçile çekmeye gelmişiz biz bazıları ne kadar inkâr etsede durum mu zibilyon tane örnek veririm gerekirse
10 Yorumla
+1 yılNapalım kardeş yani ben mi size bunu reva gördüm hayata geldin çekecen aynı benim çektiklerim gibi :D
00 Yorumla- Sağlık konusunda 646 cevap paylaştı.
+1 yıl
00 Yorumla
+1 yılBirşeyler yapılmalı ama ne yapılmalı onu bilmiyorum 🤷♂️
10 Yorumla
+1 yılKanınızı yerde bırakmayın işte böyle savunun kardeş. 👏🤣
Tüm kadınlar da savunmalı seni11 Yorumla- +1 yıl
İroni yaptım hemen dislike yemişiz cık cık cık
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürkiye menopoz ortalaması 50 değil 46-48.
Valla regl döneminden şikayetçi değilim hiçbir sorun yaşamıyorum. 🤷♀️ Adet kabını takıyorum, regl olduğunu unutuyorum bile.11 Yorumla- +1 yıl
Adet kabimi? Nasi bisey
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence hiç üzülme benim gibi 40 ta bekar ve çapkınsan 50 ye kadar olıym inşallah , belki çocuk isterim dersin 🙈
221 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvlenmedm neden?
Cevap sahibi+1 yılBen kalmam ki 😻Benimle şu an evlenmek isteyen 2 genç var😂
Cevap sahibi+1 yılKırışıp sarkacağım zaman evlenirim😂
Cevap sahibi+1 yılEvet 27 sanıyolar,50 de 40 gösterrm Tabi Allah ömür verirse😅
Cevap sahibi+1 yılÖğretmen
Cevap sahibi+1 yılÖzelde
- +1 yıl
Harikasın :) ben de 39 ☺️
Siz 50 yaşına kadar regli çekeceksiniz biz de sizi çekeceğiz kader işte. Sjxjxnnxnx
00 Yorumlaevet kadınların bir de öyle problemi var... daha erken bitme olayı olmalıydı...
00 Yorumla40’ından sonra da menapoza mı giriyorum diye düşünerek üzülürsünüz.
00 YorumlaSağlık konusunda 675 cevap paylaştı. Erken menopoz vardır illaki yaptırabilirsin 🤷🏽♂️
00 Yorumla
+1 yılBen acı eşiğimi bu konuda fazlasıyla düşürdüm artık canım yanmıyor 😄
00 YorumlaAcı ve hormonlar konusunda haklısın ama menopoza girmekten iyidir.
00 YorumlaBu siz kadınlar ve kızların sağlıklı bir vücuda sahip olduğunu gösterir neden üzülüyorsunuz ki
00 YorumlaGenelde hep 30 yaş altı kadınlar şikayetçi bu durumdan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılRahim kanserine yakalanınca rahmi alınan, regl dönemi kesilen ama menopoza erkenden giren insanlar da var keşke rahmim alınmasa da evlat sahibi olabilseydim diyenler.
Haklısınız zor bir dönem ağrıdan bayılanlar da var acillere her ay gidenler tanıdığım ancak yukarı da belirttiğim gibi beterin beteri var bunları düşünüp şükredeceğiz.
Rezene çayı inanılmaz iyi geliyor bu dönemlerde saygılar...00 YorumlaHer yıl doğum yaparak bu durumu kurtarabilirsiniz..
00 YorumlaSağlık konusunda 369 cevap paylaştı. Öyle demeyin bu kutsal görev sizlere bahşedilmiş.
Dünyadaki güzel güçlü kadınlar bu kadar sızlanıp göze sokmuyor. Eski çağ kadınları bile dayanmışsa bu kadar çıt kırıldım olmamanız lazım.00 Yorumla- Sağlık konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılhttps://youtu.be/hOCkmVjs54A
Videoyu izlemenizi rica edeceğim00 Yorumla 50 yaşına kadar yaşayacak mısın acaba bunu düşündün mü
51 Yorumla- +1 yıl
ortalama ömür 80 yıl başka ülkedekiler 100 yıl yaşıyor gelipde 100%1 lik kesimi anlatma burada kaldı ki ne fark eder gene ölene kadar çekmiş oluyor
Ya ne abarttiniz şu meseleyi ya pes!
80 YorumlaBuna düz mantık regl deyip geçmeyiz kadınların yapısı bu ve o ay gelince normal bir vücut sistemi çalışıp hepsi görevini yapıyorsa bunada kadının ihtiyacı var
10 YorumlaSağlık konusunda 646 cevap paylaştı. Regl olmazsan demek ki kadinlik hormonlarin iyi çalışmıyor olacak, bu sizin icin gerekli belli. ki
00 Yorumla
+1 yılEvet ağrısı sancısı var ama temizleniyor arınıyor vücut. Olmazsak vücut şişer ödem toplar. Ben de şu an reglm ve ne kan duruyor ne sancı
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence şikayet etmek yerine şükredin regl olmak sağlıktır
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNeden dislike atıyorsunuz anlamıyorum yalan mı söylüyorum yani her şeye isyan etmek yerine sahip olduklarınıza şükretmeyi öğrenin elinizden giderse çok ararsınız
+1 yılVallahi bu kadınlara helal olsun. Sürekli kan kaybedipde ölmeyen tek canlılarsınız
12 Yorumla- +1 yıl
Ömrü boyunca çıkan kanı düşün heralde teneke yağ kutusunu doldururdu kzjsksjsksjsjsksks
+1 yılBenim annem 30'larının sonlarında menopoza girdi inş sen de öyle olursun
10 Yorumlaben bir yaştan sonra olamayacağıma üzülüyorum.
40 Yorumla
+1 yılRegl döneminde sancılı bir ağrım oluyor kendimi öldüresim geliyor.
00 YorumlaCektiginiz cile olmasaydi sen nasil olacaktin derler sana ;)
03 Yorumla- +1 yıl
Erkekler için öyle bir durum yok
- +1 yıl
😂😂
Al ilacını otur aşağı
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen seviyorum regl olmayı, özel hissettiriyor. Bu nimet için Allah'a şükürler olsun.
31 Yorumla- Sağlık konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yılOlmasan daha cok sıkıntı yaşarsın.
31 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe tuhaf bi isyan, hele bi reglin bitsin o zaman da menopoza giriyorum diye üzülürsün. Üzülecek ne kadar tuhaf şey varsa gidip onu buluyorsunuz ya 🤣
10 Yorumla
+1 yılben son nefesime dek olayim belki cocuk isterim.
20 Yorumla- Sağlık konusunda 381 cevap paylaştı.
+1 yılBoşuna verilmemiş regl ağrısı bi nedeni vardır
14 Yorumla- +1 yıl
Kadın olmak 🤭
- +1 yıl
Ayrıcalık
- +1 yıl
Acı çekmenin neresi ayrıcalık 😂😂
- +1 yıl
Güçlendirir seni 😂
+1 yılRegl olmak kötü bir şey mi
00 Yorumla
+1 yılSancı değil de depresyona giriyorum
00 Yorumla
+1 yılHarbiden zor bir durum.
00 Yorumla
+1 yılNeden çile olarak görüyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılallah başka dert vermesin
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılLanet olsun, kadın olmak berbat bir şey 🤢🤮
10 Yorumla
+1 yılMenopoz ile son bulacak
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMenapoza girsen daha mı iyi şekerim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMemeppz dönemdinde de fena zorluk cekşyorlar
00 Yorumla- Devamını Gör (27)
Devamını Gör(72)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer