Vücudumla hiç barışamıyorum. Dürüst yorumlar bekliyorum, ne yapacağım?

Bundan iki yıl önce üniversite temposunda 20 kilo almıştım pandemiyle birlikte 15 kilo kadar verdim. 160 boyunda 56 kiloyum hala vermem gereken 5-6 kilo var. Ama sanki daha fazla kilo vermem gerekiyor gibi hissediyorum. Kol ve bacaklarımdaki sarkmalar beni daha kilolu gösteriyor. o kadar kilo verdikten sonra da her yerim çatladı. Erkek arkadaşımın vücudumu görmesini hiç istemiyorum kendisi hiç birini sorun etmeyeceğini söylüyor ama bu durum beni çok rahatsız ediyor. Sizlerden dürüst yorum bekliyorum.
Vücudumla hiç barışamıyorum. Dürüst yorumlar bekliyorum, ne yapacağım?
Cevapla