Arkadaşlar ben nerdeyse 5 aylık hamileyim. Doğumdan sonra kilo verebilenleriniz oldu mu ya da kilo verenleri gördünüz mü. Benim aşırı derecede kilo takıntım var şu an 83 kiloyum zaten zamanında 26 kilo vermiştim 76 kilo ile hamilelik başladı. Ne yapıcam ben böyle ya yiyorum içiyorum yatıyorum sürekli yürüyüşe çıkamıyorum hasta olurum diye. Ağlicam nerdeyse kilo almaktan zaten hamilelikten önce de spor yapan birisiydim birden üşengeçlik tuttu bırakıvermiştim sporu. Yardımcı olur musunuz acaba kilo verebilir miyiz doğumdan sonra. Boyum 167. Kilom güncel 83.Bu fizikte olmak istiyorum en azından
Doğumdan sonra kilo verebildiniz mi ya da kilo verenleri gördünüz mü?
Merhabalar. Verebilen çok kişi biliyorum, çok zor bir olay değil. Sadece ödem atarsan bol bol ve sıvı tüketip düzenli beslenirsen başarılı olacağını düşünüyorum. O kadar da zor olmaz bu senin için, zaten daha öncesinde de başarmışsın. Hamileyken yapılacak sporlar ise daha çok yürüyüş olur muhtemelen ama daha fazla neler olur bu konuda bir uzman desteği alsan daha iyi olur gibi
emzırme donemınde sureklı bırılerı sana sutunu artıracak dıye dıye bır seyler tıkacak agzına onlardan kaçabılırsen bu ış cantada keklık zaten taze anne olarak sana bır ıpucu vermıs olayım iştahını mutlaka kontrol et en buyuk sorun o aman bebek uyumusken agzıma bır kaç lokma bır sey atayım dıye dusunup fast food tarzını yeme bende dogumdan 3 ay sonra kendımı tutamadıgım ıcın forx 5 detoxu denedım hem ıstahı kesıyor hem sutu azaltmıyor hemde ıstahın tam ıstedıgın kararda oluyor cunku tok hıssedıyorsunuz
Kilo verenleri gördüm yürüyüş yapmadan zor hareket etmek önemli özellikle yemekten 30-40 dakika sonra yürüyüşe çıkın zorlanırsanız yavaş tempo yürüyün haşlanmış besinler tüketin abur cubur yemeyin kilo verirsiniz
Bence buradan yaz sonuçta diğer hamile hanımlar da okur faydalanır. Sonuçta ne spor yapacağımızı nasıl besleneceğimizi vs anlatacaksın. Gerek yok özelden yazışmaya
Neden yalan söylüyorsun. Erkeksin ve kız hesabında millete bulaşıyorsun özellikle de kız hesaplarına. Spor eğitmeni olsaydınız özelden fikir vermeyi es geçerdiniz ve aynı durumda olan insanlara yardımcı olmak adına bilgilerinizi paylaşırdınız. Bütçedir şudur budur diyerek illa özelden yazmak İstemezsiniz. Neymiş efendim hamilelikle ilgili her şey burada anlatılmazmış sen bana hamilelikle ilgili bir bilgi anlatmayacaksın neler yapabilirim bunlardan bahsedeceksin. Boy kilo soruları sorulur fakat göğüs bölgesi kalça bölgesi içine dahil edilmez. Yemek içmek hareketli yaşam tarzı soruları en öncü olarak sorulur sonrasında o bölgelerin ölçüsü sorulursa sorulur erke olduğunu en başındaki cevabından verdin ve o yüzden sana buradan yazsanız cevabını verdim. Milletle değil kızlarla konuşma derdindesiniz çünkü sapıksınız. Bir de gelmiş spor eğitmeniyim diyorsunuz. Bir spor eğitmeni sizin gibi boş cevaplar da vermez direk yapılması gerekenleri şakır şakır yazar. Ahlaksız mahlukat!!!
Üstten alta doğru anlatayım. Kollarım şişti tombul belim kalınlaştı en ince yerim belim iken kalınlaştı. Göbeğim normal şişiyor. Basenlerim ve bacaklarım kalınlaştı. Ama yürürken fazla sıkıntı yaşamıyorum. Ama bazen belime bıcak batıyor gibi his oluyor işte.
Bekarken çok güzel bir düzenim vardı taki eşimle tanışana kadar 67 kilo ile tanıştım bana zayıflama çok zayıfsın şöyle böyle dedi düzenim çomak sıktı sonra ben evlendim kilo almaya başladım sonra da bana kilo aldın falan demeye başlafı ama hamileyim diye pek bir şey demiyor şimdilik. Ben bekarken 92 kilodan 65 e düşmüştüm bol spor sağlıklı beslenme su içme filan ama doğum beni korkutuyor ya veremez isem diye.
Bende cok idela kilom olmus vermişşin daha nasıl vermeyeceksin potansiyel var bence verirsin simdiden kendini üzme canını sıkma rahat dogum ysp verisn ama eşinin yaptıgında ayıp ya sana iyisin demiş zayıfsın demiş sonra kilolu sn demiş resimde hos görünüyorsun fiziksel olarak