Kilolu veya zayıf olmanızdan dolayı toplum tarafından hiç aşağılandınız mı?

Toplum dediğimiz olay bazen o kadar acımasız olabiliyor ki, bunu en çok bedenimize yapılan yorumlardan anlayabiliyoruz.
Ben eskiden çok zayıftım. Bir görüşmede adamın teki beni süzüp “sen kaç kilosun ya” demesi ve ukalaca bakması beni çok üzmüş ve sinirlendirmişti.
Peki siz Kilolu veya zayıf olmanızdan dolayı toplum tarafından hiç aşağılandınız mı?
Kilolu veya zayıf olmanızdan dolayı toplum tarafından hiç aşağılandınız mı?
Kilolu veya zayıf olmanızdan dolayı toplum tarafından hiç aşağılandınız mı?
Cevapla