Kilolu veya zayıf insanlara laf edenlerden misiniz?

Çok aşağılıksınız. Zayıf veya kilolu olmak normal sadece fizik farkı var incecik zayıf olan insanların kendine hoş minnos güzelliği var kilolu insanlarin ise kendine hoş tatliligi ve güzelliği var zayıf insanlara kilo al şöyle böyle deniyor sizene istediği gibi yaşar kilolu insanlara ise zayıflayana kadar foto çekinme ya da zayıfla vs deniyor soru sorduklarında zayıflayıp zayiflamamak onlara kalmis sagliklarina bisey olmadigi sürece uyarmak size kalmadiki iyiliklerini dusundugunuzu sanmiyorum zayiflamak uzun süren bir şey hemen olan bir şey değil ve siz bjnu insanlardan hemen bekliyosunuz kendinize bakmadan kilo kusur değil farkliliktir sizi hiç ilgilendirmez eskiden kilolu olup sonra zayıf olup sonrasında ize orta kiloda kendimi gelistirmis bir insanim ama kimse beni ilgilendirmez diğer kilolarda gayet hoş hayati mükemmel olan insanlar bunları yargılamiyor ezik degersiz insanlar dalga geçiyor genelde. Okudugun için teşekkürler bianda sinirli gjbi göründüm ama heryerde görüyorum kilolu veya zayıf görünce ahlakina kadar laf ediyosunuz herkes kendine baksin
Kilolu veya zayıf insanlara laf edenlerden misiniz?
Cevapla