Çevrenizde zayıf insan mı daha çok yoksa kilolu insan mı? 


Bu arada 107 kilodan 89 kiloya düştüm söze böyle başlayarak belirteyim dedim çevremdeki insanların çoğu kilolu tabi çünkü zayıf olması için çöp adam olmam gerek bakıyorum toplumda önyargı var kilolu olunca sağlıksız diye ben spor salonumuzda bir abi gördüm adam ne kilolu diyordum instagramına bir baktım kollar bacaklar her yer kas adamda
O kadar kilolu var ki fit olası gelmiyor insanın. bir doktora gittik arkadaşlarla zayıflama için. Doktor beni işaret ederek bu arkadaşınızla çok dolaşmayın dedi. Sinir bozucu bir şey
Kilolu veya zayıf karşılaştırmayın. Hepsi insandır.. zayıf bir insanda bir anda kilo alabilir, kilolu bir insanda bir ameliyatla hemen zayıflayabilir. Günah
Kilolu diye sormuş hakaret etmemis. Bunu hakaret olarak algilayip gunah diyen sensin
@caydakidem teşekkür ederim ⚘😊
Kilolu
Görselde maşallah😒😒
Ya sen bu profilindeki kızın ismini söylermisin bana
Neden
Etkilendim
Söylemem
Lütfen yaa 😔
Olmaz :))
Neden söylemiyosun?
Çünkü neden söyliyim ki:)
Allah aşkına
Sen tanıyomusun yoksa netten mı aldın fotoyu
Ta kendisiyim😂
Bu kadar güzel bir kızın burada ne işi var ?
Neden? Yeşim salkım bile burda😂 ben neden olmıyım😂
Yeşim salkımı tanımıyorum şimdi netten baktım ve sen ondan daha güzelsin. Rica etsem mesaj atarmısın?
Ayrıca o 51 yaşındaymış Aynı kategoride değilsiniz yani
Teşekkürler:)
Ya sen eger bu profildeki kız isen
Benim le evlen yaa 😂
Ama bence böyle biri buralarda tapılmaz
Takılmaz
Niye senle evleniyorum eğer profildeki bensem? ne kadar mantıksız 😂 inanmayabilirsin, en doğal hakkın😒
Instan var mı?
Konuşamam, yalnızca kızlar soruyor😂
Yanlış anladın eğer insta profilin varsa seni bulmaya calısıcam.
Gerek yok, uğraşma..
Ya bak şimdi sen eger bu kadar güzel bir kız olsan ınstada bir sürü foton var di bir dünya takipçin var di buralarda da takılmazdın. Ama bu kız kimse bulucam InşaAllah
İkisi birbirinden farklı platformlar, ayrıca ben tanımadığım insanları takip etmiyorum ve kabul de etmiyorum instada. Öyle takipçi kasma gibi bir çabam yok. İstesem binlerce takipçim olurdu şimdiye kadar.
Tamam o zaman hangi şehirde yaşıyosun onu söylermisin
Cevap
41Cevap
Ne zayıf diyebileceğim ne de kilolu diyebileceğim insanlar onlardan biri de benim. Sınıflandırılamayan gurup 🤷♀️
Ben çok zayıfım ve etrafımdakiler de normaller var.
zayıf insan daha çok.. kimse kilolu olmak istemez sanırım ama kusura bakılmasın ben aşırı itici bulduğum için yanaşmam bile
Kilolu çok onların yanında bir mutluyum bir mutluyum manken gibiyim hahhaha😅😅
Cürmüm ile geldim sana😂😂😂
Kilolu dostlarım daha çok. Kilo insanı olduğundan daha güzel ve tatlı gösteriyor.
Kendim zayıfım. Kilolu o yüzden herkes 😂 . Bazen dışlanmış hiss ediyorum😂
Hem ev arkadaşım kilolu hem de çalıştığım okulda kilolu öğretmenler var.
Çevremde çok kilolu insanlar yok, sadece 3-5 kilo fazlası olanlar mevcut.
Benim çevremde iyi insan çok zayıf ya da kilolu olmasıyla ilgilenmiyorum :))
Çevremdeki çoğu kişi sağlığı açısından olması gereken kilolarda.
Kilolu veya zafıf olduklarına dikkat etmiyorum insan mı ya da değilmi diye bakıyorum...
Spor yapan çok arkadaşım var o yüzden kilolu yok fazla.
Hepsindende var işin ilgici şişmanlar sever beni şaka gibi diymi
Malesef zayıf çok birazda
Kilolu insan olmasını isterdim
benden zayıf kızlarla arkadaş olmam olsam da yanımda gezdirmem
Ablam obex. Çevremde herkes zayıflamaya çalıyor fkfjfjjfjfjfjf
Bizim buralarda zayıflar çoğunlukta gayet memnunuz ^^
kilolu Ama ben zayifim 😄
Her ikisindende yarı yarıya var
Zayıf insanlar daha çok.
Hepsi balina bir ben zayifim mdkdhdjd
Benim çevrem hep zayıf
Kiloda kilolu zayif ne farkeder
Ailemde kilolu, arkadaş çevremde zayıf
Kilolu çok daha fazla gani gani hemde😅
Kilolu insan daha çok malesef.
Zayif kilolu 1-2 en fazla
kilolu insan daha çok
Ben zayıfım bana herkes kilolu geliyor
Zayıf olduğun içindir. Ve bu, tespiti yaptığına göre aynaya çok bakıyorsun
@meraklıoğlann Yani ama zayıf olduğumu hissediyorum
Nasıl bir hisss
@meraklıoğlann Rüzgar çıkınca beni götürecekmişcesine
Yok sağol
Eyvallah reis
Kilolu insan daha çok.
Kilolular daha çok ki ben de kiloluyum zaten
İnsan kılığında dolanan canlı çok
Fittt çok benimmm çevremde 😀
Asiri klolu insan yok cevremde.
Kilolu anne tarafımda sayılı zayıflardanım
ikiside aynı eşitlikte
Orta kilolu insanlar çok
Zayıf daha ağırlıklı.
Zayıf daha çok. Ama sorun ben dubayım 🤣🤣🤣
Kilolu😀
Ben zayıf olduğum için özeniyorlar
Daha çok ikisinin ortası olanlar var.
Balık etli insan daha fazla.
zayıf insan daha fazla..
Ben zayıf olunca çoğu kilolu görünüyor gözümde
Kilo almadığım için bana söven insan daha çok
Benden göbekli tipler
Kilolu ama etine dolgun sıkı vucudlu. bayilirimm
her ikiside var :D eski sevglm kiloluydu
Zayıf olanlar daha fazla.
Kilolu insan daha çok
Zayif insan, siskolari sevmem
Balık etli diyelim
Kilolu
Balıketli
Orta kilolu insanlar
normal
Zayıf daha çok
zayıf çok
Zayıf
İki türde var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar