Kollarım/ellerim çok ağrıyor devamlı ne yapmam gerekir kötü bşy olabilirmi?

İş yerinde fazla iş var ve hep hızlı çalışıyoruz & ağır kaldırıyoruz. Hep ağrılarım var devamlı el/kol ağrıları hergün oluyor uyuyamıyorum bile ben kolumun üstüne yatarak uyuduğum için. Ne yapmam gerekir ve sakıncalı durum olabilirmi? İş yerinde çalışanların çoğunun sorunu var birinin kolunda yırtık diğerin eli parmağında felan sorun ve kaç ameliyat geçirdiler bende korkar oldum para derken sağlığımdan olcam diye daha gençken
Kollarım/ellerim çok ağrıyor devamlı ne yapmam gerekir kötü bşy olabilirmi?
Cevapla