Sabah 6 gibi ayagima kramp gibi bisi girdi ve agirisi gelmiyo napabilirim?

Sabah 5 ya da 6 falandi birden ayagima bir agri girdi zaten bagirarak uyandim yatiyodum yatarken girdi sanirim kramp sian hala aciyo ve benim 9 da evden cikmam lazim okula gitcem hala aciyo kisa surede nasil ağrısını geçirebilirim çanta falan taşımam lazim
Sabah 6 gibi ayagima kramp gibi bisi girdi ve agirisi gelmiyo napabilirim?
Cevapla