Havalar soğurken tatlı gıdaları daha çok tüketme ihtiyacı hissediyor musunuz?

Havalar soğurken tatlı gıdaları daha çok tüketme ihtiyacı hissediyor musunuz?
Cevabınız evetse bilmelisiniz ki bu çok doğal ve bilimsel bir durum! Sıcaklık düştükçe şekere duyduğumuz istek tavan yapıyor. Artan iştah, vücudun soğukla başa çıkma ve sizi sıcak tutmaya çalışma şeklidir. Soğuk hava ayrıca iştahımızı düzenleyen bazı hormonlarımızın dengesini de değiştiriyor
Hayır bir değişim olmadı
Evet kesinlikle daha fazla tatlı tüketiyorum
Ben yaz kış demeden tatlı yerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Havalar soğurken tatlı gıdaları daha çok tüketme ihtiyacı hissediyor musunuz?
Cevapla