
Hayır bir değişim olmadı
Evet kesinlikle daha fazla tatlı tüketiyorum
Ben yaz kış demeden tatlı yerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhabalar gadası 🙃
Elbette kış aylarında kişinin tatlı şeyler yeme ihtiyacı artış gösteriyor. Hatta bunu işyerimizde bile rahatlıkla görürüz. Sıcaklıklar düştüğü zaman tahin pekmez ikilisini menüde çok sık görmeye başlarız. Hatta kış aylarında helva verilir. Helva hem vücut şeker oranını dengelerken, hemde vücudu sıcak tutuyor. Soğuk bölgelerde helva tüketimi oldukça fazladır.
Evet ayın 15 de tatlı krizim tavan yapacak
🙈🙈
Tatlı sevdam her zaman var benim frenleyemiyorum kendimi bundan.
Cevap
2Cevap
Tatlı yemeyi seviyorum ama her an değil kriz anlarında...
Havaların soğumasının bunu etkilediğini bilmiyordum sayenizde öğrenmiş oldum.
Ben yazın daha çok tüketiyorum kışın yiyesim gelmiyor
Her mevsim tatlı yeme taraftarı biriyim.
Teşekkürler...🦄🍀❤️
Ben tatlıya düşkünümdür o yüzden yaz kış fark etmez bana 😅
Genel olarak tatlı tüketmiyorum, bu durum kışın da pek değişmiyor.
Hep krizdeyim ki
Hiç aramam 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?