Haftaya okulda kilomuzu ölçeceklermiş ben tartılmak istemiyorum?

Selam. Okulda 2 kız öğretmen 1 de erkek öğretmen gelmişti kilomuzu tartıyla ölçüyorlarmış mekik şınav vs çektiriyorlarmış ve ben 115 kiloyum her neyse lütfen kilom hakkında bir şey demeyin Küçüklüğümden beri böyleyim 6 kilo doğmuşum genetik bizim ailede herkes kilolu 2010 lu kuzenim 84 kilo mesela sülalemizde genetik böyle ben tartılmak istemiyorum hocalara ne demeliyim kilom hakkında çok takıntım var ve psikolojim bozulabilir tartarlarsa hocalara ne söylemeliyim beni zorlarlar mı istemezsem ne demeliyim çok kafama taktım yardımcı olur musunuz?
Haftaya okulda kilomuzu ölçeceklermiş ben tartılmak istemiyorum?
Cevapla