Kanser hastası olduğunu öğrenen dostuma nasıl davranmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Arada gırgır ve arada kara mizah derken bugün ciddi bir sorum var.
Normal şartlarda hergün oturduğumuz ve içtiğimiz dört arkadaştık.
Biri 6 ay önce kanserden öldü.
Yaşı 55 idi ve oğlu öldürüldükten sonra kendini içki ve sigarayla resmen infaz etti. Büyük bir ağaydı adam. 100 kğ den 45 lere düştü.
Son 3 günü kala abi sen ölecek gibisin diyip son bir fotograf çektim.
Bu hafta öğrendik ki bu arkadaşımızda kanser hastası ve 3. Evreye gelmiş. 40 yaşında ve iki küçük bebeği var.
İzmirden bu olay nedeniyle diyarbakıra geldim ve bugün yanına gideceğim ve nasıl davranacağımla ilgili hiçbir fikrim yok.
Nasıl davranayım. Üzulduğümü belli edeyim mi?
Bana bu işlerden anlayan biri nasıl davranacağımı sıfirdan anlatabilir mi?
İki kişi kaldık valla.
Güncellemeler
+1 yıl
Kalkarken gözlerim doldu. Ağladığım belli oldu ama lenflere sıçramış. Bir ayda bir deri ve bir kemik kalmış.
Önceki büyüğüm zaten ölmek istiyordu ama bu farklıydı.
Öncekini ölüme hazırlanması konusunda telkin ediyordum fakat bu arkadaşın iki kızı var. Biri 2 yaşında ve biri anne karnında. Çok üzüldüm.
Güncellemeler
+1 yıl
Spartaküs dizisini korsan sitelerden güncel takip ederdim. ilk spartaküs rolundeki Andy Whitfield'ta lenf kanseriyle pat diye gitti ve ikinci sezon yeni basrolle devam etti. Belki bir daha göremem diye geldim. Tabiki cenazede olurum.
Kanser hastası olduğunu öğrenen dostuma nasıl davranmalıyım?
Cevapla