Arkadaşım epilepsi hastası sizce arkadaşlıgı kesmelimiyim?

Arkadaşım epilepsi hastası epilepsi ne bilmiyorum interntett araştırdım tehlikeli bir hastalıkmış çocugun dış görünüşüde garip 1.75 boylarında garip bir çocuk 4 senedir arkadaşız 1.60 tı benle takılınca 1.75 oldu ben onun tam zıttıyım boyum 1.95 falan mavi gözlü sarışınım tam tersiyiz beyinsel bir hastalıgımda yok epilepsi sara beyinsel bir hastalık mış çocuk ama bana normal insan gibi geliyor biraz hassas geliyor sadece epilepsi hastası yani çokta mantık aramamak lazım sizce arkadaşlıgı kesmelimiyim devammı ediyim? Epilepsi azaldı yenebilirmi diyor yaşlar 18 sizce devam ediyimmi arkadaşlıga yoksa kesiyimmi?

Arkadaşım epilepsi hastası sizce arkadaşlıgı kesmelimiyim?
Cevapla