Başsağlığı dilemeyen yakın arkadaş?

masada 3 kız oturuyoruz. kız arkadaslarımdan biri dedesinin vefat ettiğini söyledi laf arasında. yanımdaki arkadas da başsaglıgı diledi. aradan 30 dkka geçti. ben de laf arasında dedemin vefat ettiğini söyledim. bana tepki göstermedi.
bu kızla samimiyiz normalde. ama biraz kırıldım bana tepki göstermemesine. daha önceden de biliyordu ve başsağlışı dilememişti. abartıyor muyum? abarttığımı söyleyenler var?
Başsağlığı dilemeyen yakın arkadaş?
Cevapla