Öncelikle bir kadın, sporu kendi için yapar. Aynaya bakınca güzel bakımlı bir kadın görmek ister. Kendine olan saygısından spor yapar gerektiğinde. İkinci durumdaki kadınları da anlayışla karşılamak gerektiğini düşünüyorum. Çünkü günümüzde genel güzellik algıları oluşmaya başlandı ve kadınları o kalıplara sokmaya çalışan erkekler... bunların sonucunda ruh hali etkilenen bir kadın da kendini yetersiz görerek spora yönelmiş oluyor.
Tercih meselesi de insanlarımız çok cahil olduğu için bilmediği şeyler de yorum yaptığı için genellemelerde takılıyoruz, konu fitness vücut geliştirme ise seviyesi var belli bir yere kadar sağlık için yapabilirsin ama belli bir yerden sonra az veya çok sağlık biraz ikinci planda kalıyor bazı malum sebeplerden dolayı ve hiç sırf kız için yapan görmedim , artısı oluyor kız için çekilecek bir çile de değil zaten