Corona yüzünden hastaneye yatanlar kolay atlatıyor mu?

Dedem hastaneye yattı Corona yüzünden. Şu an oksijen veriyorlarmış ama entübe edilmiyormuş şükür. Durumu düzelir mi hastanede? Babam çok üzülüyor düzelir umarım :((
Güncellemeler
+1 yıl
Yoğun bakıma kaldırılmış. Bu ne demek oluyor peki 😨
Corona yüzünden hastaneye yatanlar kolay atlatıyor mu?
Cevapla