Son zamanlarda ölümü düşünüyorum. Herşeyi boşvermiş bir haldeyim. Ne yapmalıyım?

18 yaşındayım. Son sınıftayım. Önceden çok kez psikoloğa ve psikiyatriste gidip ilaç kullanmış biriyim depresyon nedeniyle. yani tekrarlıyor. Bugünler yine canım sıkkındı nedensizce. Bir de okulda son zamanlarda covid vakası çıktı, bazı sınıflar karantinaya alındı, dün temas ettim birine. sınıfta da temaslılar var ama geliyorlar okula. Hocalar bir şey yapmıyor. Kalp hastalığım da var. herşeyi boşvermiş bir haldeyim. Son zamanlarda ölümü düşünüyorum, rahatsızlanırsam artık kendi canıma kıymak için plan yapıyorum. Hiç kimseyle konuşasım gelmiyor. Depresyon mu geçiriyorum?
Son zamanlarda ölümü düşünüyorum. Herşeyi boşvermiş bir haldeyim. Ne yapmalıyım?
Cevapla