Durumum şöyle kistim var 4 cm ve doktor 3 4 ay Yasmin kullanmam gerektiğini söyledi. ilk önce 3 gün kullandirtti başka bir doktor kanamam vardı kesilsin diye 3 gün içtim kesildi bıraktım. sonra farklı bir doktora özele gittim o da elinde varsa onu kullan dedi ve 21 gün kullanıp bırakmam gerek son 3 tane kaldı daha önceden 3 tanesini içtiğim için günler karıştı yarın cuma Cmt Pzr içip bitirmem gerekiyor ama bu üç gün kaldı elimde? şimdi ne yapıyım bu 3 günü karışık iciyim mi yoksa birakiyim adetimi mi bekleyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Özelde. Yazmayın 😡
Güncellemeler
+1 yıl
Mantıklı cvp bekliyorum lütfen
Yasmin kullaniyirum ve günlere göre mi kullanmam gerek illaki?
Ne için kullandın? doktor vs olmayan insanların tavsiyelerine göre hareket etmiyorum , doktorunm söyledi bana hergune uygun hormon varmış haplarda , unutmamak için ne alaka 😂
Bende adet düzensizliği vardı bende hormon içerikli doğum kontrol hapı kullandım. Zaten bunun amacı adet duzenini sağlamak 21 günden sonra 1 hafta ara vereceksin
Unutmamak olayı da şöyle oluyor koruma sağladığı için bu haplar unutkanlık olduğunda bir önceki günün hapını da alabilirsin çift hap gibi o anlamda dedim. Tavsiye dinlemek zorunda değilsin elbette ama yasmin çok bilindik bir haptir çoğu kişi de kullanmistir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bırak ve bekle,
Birde aklında olsun 3x ambalajlar var, daha ucuza geliyor
Nasıl yani anlamadım bunun içinde 20 tane var 60₺ye aldım çok pahalı 😔
3lü paketler 125 tl
Yani içinde 3x20 var
Yani kaç ₺karda oluyorum 60 mi 🤔
Sen nereden biliyorsun ki bunu
Şimdi yarın içmeyim mi? o kalan 3 taneyi çöpe mi atıyım?
1 ay beleşe geliyor işte,
Kist için kullandığından uzun süre kullanacaksın, yılda 240 tl karlısın
Uzun süre değil ya 3 ay ya da 6 ay durumuma bağlı 🤔
3-6 ay çok zor, zaten 3 ayda ancak etki etmeye başlar.
Kist boyut ve adetlerini biliyorsan yaz, birde kistin türü
Doktor vs misin? basit kist
Tıp 4 terk
Çevrem dolayısı ile o ilacıda iyi bilirim
Neden terk ettin
O dönem maddi sıkıntılar yüzünden bırakmıştım, iyide etmişim. Ticaretten daha iyi kazandım
Kullan
Günleri okudun mu? cuma Cmt Pzr içmem gerek benim
Unutma diye günleri koymuşlar ilaç içeriği aynı
Nereden biliyorsun doktor hemşire vs misin?
Doğum kontrol hapini bilmek için sağlıkci olmaya gerek yok. Bende kullandım
Ne için kullandın? doktor vs olmayan insanların tavsiyelerine göre hareket etmiyorum , doktorunm söyledi bana hergune uygun hormon varmış haplarda , unutmamak için ne alaka 😂
Zaten kistin olduğu için adet goremezsin ya da adet düzenin ve adet miktarı azalır.
Bende adet düzensizliği vardı bende hormon içerikli doğum kontrol hapı kullandım. Zaten bunun amacı adet duzenini sağlamak 21 günden sonra 1 hafta ara vereceksin
Kim demiş adet goremeyecegimi gördüm geçen ay daha 😂yazma lütfen doktor hemşire vs değilsen bilmiyorsun zaten
Unutmamak olayı da şöyle oluyor koruma sağladığı için bu haplar unutkanlık olduğunda bir önceki günün hapını da alabilirsin çift hap gibi o anlamda dedim. Tavsiye dinlemek zorunda değilsin elbette ama yasmin çok bilindik bir haptir çoğu kişi de kullanmistir