Yasmin kullaniyirum ve günlere göre mi kullanmam gerek illaki?

Durumum şöyle kistim var 4 cm ve doktor 3 4 ay Yasmin kullanmam gerektiğini söyledi. ilk önce 3 gün kullandirtti başka bir doktor kanamam vardı kesilsin diye 3 gün içtim kesildi bıraktım. sonra farklı bir doktora özele gittim o da elinde varsa onu kullan dedi ve 21 gün kullanıp bırakmam gerek son 3 tane kaldı daha önceden 3 tanesini içtiğim için günler karıştı yarın cuma Cmt Pzr içip bitirmem gerekiyor ama bu üç gün kaldı elimde? şimdi ne yapıyım bu 3 günü karışık iciyim mi yoksa birakiyim adetimi mi bekleyim?
Yasmin kullaniyirum ve günlere göre mi kullanmam gerek illaki?
Güncellemeler
+1 yıl
Özelde. Yazmayın 😡
Güncellemeler
+1 yıl
Mantıklı cvp bekliyorum lütfen
Yasmin kullaniyirum ve günlere göre mi kullanmam gerek illaki?
Cevapla