Kilo 52.90 dı şimdi 53.3 da
Normal biraz geri iki ileri olur...
Bugün Cuma ve herkes kendi kilosunu ve durumunu yazarsa takip edebilirim...
Koçu moçu boşverin kendinizin koçu olun. Ben 6 ayda 33 kilo verdim. Tamamiyle kendi emeklerimle hemde. Sadece azim hırs moral ve motivasyonu yüksek tutmak gerekiyor. Birde düzenli şekilde 2 öğünü geçmicen günlük tempolu 45 dakika yürüyecen. İstemesen de zayıflıyorsun zaten :D
Öyle olmak lazım zaten. Ben bu yaşam koçu mevzusuna inanmıyorum. Yahu kişi kendi istemedikten içinden gelmedikten ona zor geldikten sonra en kral koçu getir gene olmaz o iş :D
Yaşam koçuna zaten inanmayan gelmez... Neye inanırsan odur. Kilo vermekte öyle inanmazsan vermezsin... Herşey zaten kişide biter. Tıkanan kişiler içindir Yaşam Koçu.. Yaşam Koçunun en iyi örneği Amerikan Futbolu koçundan özel hayata uyarlanmış versiyonunu meslek edindik budur. Ama önermem demem çünkü benim vizyonum çok değişti.. Uzun hikaye... Kişisel gelişim, beyin gelişimi, bakış açısı.. Hepsi insan için sonuçta...
Benim yaşam koçum spor yaparken kurduğum hayaller, üst düzey azim, spordayken dinlediğim motivasyon videoları diyebilirim o zaman :) Beni güdüleyen şeyler bunlardı. İş beyinde bitiyor zaten. Mental olarak gerçekten güçlü olman lazım. Kolay bir süreç olmuyor o alınan kilolarda malesef bir anda gitmiyor. Ama başardığında çevrenin tepkisi muazzam oluyor. İşte o zaman diyorsun ben yaptım ben başardım :D Diyetisyenlerin az ye sık ye olayı da bana doğru gelmiyor. Mideyi ne kadar o şekilde az ve sıka alıştırırsan daha çok yiyesi geliyor insanın. Ben 2 öğünden fazla beslenmiyordum. Bazen 1 öğünle durduğum oluyordu. Akşamına çok hafif şeyler yiyordum. Bazen aç yattığım günlerde oldu. Ama benim amacım definasyondu tabi kas yapmak vs. değildi. Kas olayına zayıfladıktan sonra giriştim işte. Bide bu Herbalife'cıları görüyorum son zamanlarda instagramda falan. Onların vizyonu ne bilmiyom gari :D :D
Ben sana söyleyim satış tyapmak için koçlar türedi. Fal koçu var artık ne diyim. Ben NLP ile ve kuantumla çok yakın fikirlerde koçluk yapıyorum. Ama öğrenci koçluğunu çok önemsiyorum. Çocuklar stres ve kaygı içinde bir maraton koşuyorlar ve evet aile baskısı yüzünden sessiz kalıyorlar. Beyin yönetme sanatını edinen kişi kendi koçudur katılıyorum ama yarını olmayan, plansız, programsızduyarsızda bi ton insan yaşıyor.. Bu evrede biz devreye girmek zorunda da kalıyoruz artık kişi psikolğa gitmiş, ilaç almış, hayattan bezmiş.. Birçok sorunla bize gelip vizyonu değişen kişilerde gördüm.. Artık neye ve kime inanmak gerektiğini gerçekten bilmek zor ama Bu konuda yetkili belgeyi almış kişi daha ilk seansında anlaşılıyor zaten sahtemi, uzman mı?
Anlıyorum haklısınız ne diyeyim. Oda sizin mesleğiniz şimdi...
Teşekkürler anlayışınız için... Şunu söyleyip konyu kapatayım. Maalesef herkesin düşünce yapısı sizinle aynı değli olsaydı zaten hiç bir sorun, problem kalmazdı değil mi? İnsanların çoğu bazı sorunları çocukluğundan itibaren taşıyor.. kimi okuldan öğretmeninden aldığı olumsuz eleştri veya tokat gibi olayı sürekli yaşamaya devam ediyor. Biz de bu etkileri hastalık düzeyi olmadığı sürece (o alan doktor-psikolog veya psikiyatri dir... Bizimle ilgili bir alan değil) bir yol arkadaşlığında çözme eylemine geçiyoruz.
yaa kaç kilo lac
him yaşın kaç
hiç gosteiyorsum 25 gibi ne is yapıyon
🙈🙈🙈 ne güzel abla ask olayı anlatsam yorumlarmisinuz
olurmu abla
bi kiz 8 sinifta erkek kardeşimle bakisiyo sonra lisede ayrliyolar 4 yıl arada karşılaştıklarında bakiyo kiz, bazen göz, ucuyka falan ayan üni 2 ler ikiside kardeşim kıza istek göndermiş kabul etmiş hikayelerine kuz bakiyo kardeşimi takipte edeiyo sence hoslaniyomu
Bunu direk sorman gerekmez mi? Açık ve net sorup öğrenmek yani... Bunu başkası bilemez. İnsan beyninden trilyonlarca düşünce geçiyor. Acaba mı diyerek boşa zaman harcamak bence gereksiz... Güzel bir iletişim diliyle evet farkettim bende seni senin bende gönlün var gibi gibi Barış Manço ile giriş olabilir mi ki acaba ki?
kardeşim kıza ne yazmali
Cevap
6Cevap

ben varım nerede yürüyeceğiz hocam
Kiloları kim verdirecek , yaşam koçu mu?
Biraz daha açabilir miisn? :)
Şöyle herkesin kilo verme yöntemi farklıdır nedeni kimi az yer kilo verir.. Kimi sporla verir.. Kimi su içer sürekli... Kimi hepsini bırakır diyet yapar verir... Kendinizi az çok biliyorsunuz. Ben yüzme, yürüyüş, koşu ve az ve sık yiyerek kilo verenlerdenim. Bundada başarılı olduğum için kilo vermek isteyenlerle birlikte bir program yapıyorum. İşe gidiyorum. Kahvaltımı yapıyorum. öğle arası sadece 1 saat yürüyüş 5km.. Haftada 3 gün yürüyüş... Her akşam yatarken 15dk. egzersiz... Öğle yemeği ev yemeği bir dilim ekmek.. Arada kendime bir dilim pasta tatlı ödülüde veriyorum. Akşam yemeği yok gibi.. Salata, çorba veya müslü ile tamamlıyorum. Aralarda acıkırsam elma, muz, müslü, sütlü veya yoğurtlu şekilde oluyor.
merhaba bende merakla takip ediyorum😇
Kaç kilosun ki
Sana diyet programı onerebilirim
Bu arada seni izlemeye aldım. karsilik verir misin lütfen rica etsem 😊👍
Karşılıklı olursa izlenim daha makbule geçer 😉
Zaten diyet programı tam sana göre ki
İzlemeye almalısın 😉
Karşılıkli olmalı izleme şimdi tekrar deniyorum izlemeyi karşılık verir misin
Nerde diyetisyensin? Beslenme programı bana da lazım? @Tatlı_günahlar
fazlan çokmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?