Merhaba sana bir soru sormak istiyorum gerçek hayatta kimseye bu soruyu rahatça soramadıgim ve kendimin kafası çok karışık olduğu için yazıyorum.
Şu an ben kapaliyim ve kiloluyum ama kilo veriyorum kilomda 90 boyum 160 ama bu şekilde mutlu değilim yani kapalı olduğum ve şişman olduğum için önümde iki seçenek var hangisini yapmalıyım ya da senin başka tavsiyen var mı?
1. Seçenek : önce zayıfla ve sonra açıl bu sayede açıldığımda özgüven eksikliği yaşamam ve daha kolay uyum saglarim
2. Seçenek: eğer rahat değilsen hiç bekleme ve açıl nasılsa yine kilo vereceksin ama belki biraz zorlanirsin kilolu halinle açıldığın için
Sence ne yapmalıyım?
Şu an ben kapaliyim ve kiloluyum ama kilo veriyorum kilomda 90 boyum 160 ama bu şekilde mutlu değilim yani kapalı olduğum ve şişman olduğum için önümde iki seçenek var hangisini yapmalıyım ya da senin başka tavsiyen var mı?
1. Seçenek : önce zayıfla ve sonra açıl bu sayede açıldığımda özgüven eksikliği yaşamam ve daha kolay uyum saglarim
2. Seçenek: eğer rahat değilsen hiç bekleme ve açıl nasılsa yine kilo vereceksin ama belki biraz zorlanirsin kilolu halinle açıldığın için
Sence ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer