Çok şiskoyum ama ben kendimi şişko seviyorum. Ama ailemden birileri ban kendime saygım olmadığını söylüyor çok saçma ben şişmeliyim diye niye kendime saygım olmasın ben böyle kendimi beğeniyorum. eger siz beni beğenin diye kilo versem kendime saygısızlık yapmış olurum.
Saglikli beslenen biriyim ztn de protein agirlikli beslenmek lazim onu da ben yapamiyorum sebze agirlikli benimki hafif karin kasi belli varda tam ciksin istiyorum spora odaklandim iyice bakalim ne olacak 😁