MR dan anlayan var mı? İnyernetten baktım ve zaten doktora gideceğim ama merak ediyorum bilen varsa açıklayabilir mi?

İnyernetten baktım biraz sanırım boyun fıtığım var. Baş ağrısı şikayetiyle gitmiştim zaten doktora gideceğim ama merak da ediyorum. Anlayan Varsa açıklayabilir mi?

Servikal lordoz düzleşmiştir.
İntervertebral disklerde dejenerasyona sekonder kısmen sinyal kaybı mevcuttur.
C3-4, C4-5 düzeyinde minimal anterlistezis izlenmektedir. C3-C7 aralığında posterior diskal taşmalar izlenmektedir. Bu seviyelerde anterior subaraknoid mesafede daralmalar izlenmektedir.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel lllll
MR dan anlayan var mı? İnyernetten baktım ve zaten doktora gideceğim ama merak ediyorum bilen varsa açıklayabilir mi?
Cevapla