Arkadaşlar çok kötü durumdayım kendimi iyi hissetmiyorum bana ne oldu yardımcı olur musunuz lütfen?

Merhaba arkadaşlar. Bugün sabah bir yemek yedim ve ondan sonra kendimi kötü hissetmeye başladım. Lavaboya gittim sulu ishal olmuşum. Sürekli bi ağrım var. Kustum parmak yardımıyla o da beni en fazla 5 dk ferahlattı... Neden böyle oldum? Acaba yiyecekten dolayı mıdır? Sürekli lavaboya gidiyorum... Kardeşimde yedi ama onda hiçbir şey yok. Ağlıyorum sürekli çok kötüyüm kıvranıyorum resmen. Nane limon içtim o da yaramadı... Cumartesi günü denize gittik belki ondandır diyeceğim ama aradan 2 gün geçti olsa o gün olurdu diye düşünüyorum. Bana ne olmuş olabilir?
Arkadaşlar çok kötü durumdayım kendimi iyi hissetmiyorum bana ne oldu yardımcı olur musunuz lütfen?
Cevapla