BİRKAÇ GÜN ÖNCE BOĞAZIMA KILÇIK TAKILDI, ALLAH İÇİN LÜTFEN YARDIM EDİN?

Merhabalar, pazar günü balık yedik. balığı yerden sanki küçük bir kılçık yuttum. Balığın cinsi alabalıktı ve kılçıkları kıldan biraz kalın ve kısaydı. Elimle ezerek de yedim nasıl olduysa takıldı. Çarşamba gününe kadar sol bademciğimde hissediyordum. Bu yüzden sağlık ocağına gittim. Doktor baktı göremedi. Görseydim mutlaka hastaneye gönderirdim, tahriş olmuş dedi gargara verdi. Eve geldikten sonra hapşırdıktan sonra birden hareket ettiğini hissettim ve ne bulduysam yedim. Sonunda yutağıma kadar geldiğini bademciğimde ağrı kalmadığını fark ettim. Fakat onu yutmak için çok büyük lokmalar yediğimden midir nedir gece çok ağrım oldu, sabah kalktığımda o kadar ağrım yoktu, doktorun verdiği gargaraya devam ettim. Bugün gün boyu çok az, sanırım iki kez boğazımın aşağısında, besinleri yuttuğum yerin altında batma hissettim. Sanki orası batıyor gibi, ne yesem tam da yuttuğum yerde birikiyor ve ağrıyor gibi, tahriş ettiğimden mi ağrıyor yoksa hala orda olduğundan mı bilmiyorum. Bir şeyler yiyince az da olsa ağrıda azalma oluyor. Fakat afedersiniz geğirirken sanki yediklerim yukarı çıkıyor gibi hissediyorum. Ne yapabilirim, ağrılarım genellikle gece oluyor. Çok korkuyorum yardım edin. Kbb doktoruna gitsem bir sürü işkence çekeceğim, gitmesem orda kalmış olabileceği beni çok korkutuyor. Yaşayanlar yardım edebilir mi?
BİRKAÇ GÜN ÖNCE BOĞAZIMA KILÇIK TAKILDI, ALLAH İÇİN LÜTFEN YARDIM EDİN?
Cevapla