Hastane masraflarını karşılamazsın herkes başının çaresine bakar. iş bu kadar basit.
neden insanları hayvanlar gibi zorlamaya çalışıyorsunuz? niye bu kadar zorluyorsunuz milleti?
aşı olanlar bulaştırıcı olmuyor mu? aşı olmayanın millete zararı var mı? zararı herkes kendine yapar. o zaman neden bu ısrar?
şunu yapabilirsiniz aşı olmayıp hastaneye gelirsen ücretini alırım diyebilirsin.
neden insanları hayvanlar gibi zorlamaya çalışıyorsunuz? niye bu kadar zorluyorsunuz milleti?
aşı olanlar bulaştırıcı olmuyor mu? aşı olmayanın millete zararı var mı? zararı herkes kendine yapar. o zaman neden bu ısrar?
şunu yapabilirsiniz aşı olmayıp hastaneye gelirsen ücretini alırım diyebilirsin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Asıl tehlike aşının kendisi zaten. Ne yaptıklarının farkında bile değiller. Zaman hepsinin aleyhine işliyor.
o kadar çok dedikodu var ki neye inanacağımızı şaşırdık. bir ay önce virüse yakalandım 2-3 hafta baya sarstı beni. ne test oldum ne de ilaç kullandım. vücudumu test ettim bir nevi. vücutta ağrılar sızılar olunca keşke aşı olsaydım diyesi geliyor insanın ama hala aşı olmayan binlerce doktor varken ben neye dayanarak aşı olayım diye de sorguluyor insan. bir kısmı keşke diyecek ama hangi kesim olacak yaşayıp görücez.
Aşının koruyuculuğuna zaten kimse garanti vermiyor. Boş işler.
Cehalet işte.
Aşılar bedava mı sanki?
o kadar çok dedikodu var ki neye inanacağımızı şaşırdık. bir ay önce virüse yakalandım 2-3 hafta baya sarstı beni. ne test oldum ne de ilaç kullandım. vücudumu test ettim bir nevi. vücutta ağrılar sızılar olunca keşke aşı olsaydım diyesi geliyor insanın ama hala aşı olmayan binlerce doktor varken ben neye dayanarak aşı olayım diye de sorguluyor insan. bir kısmı keşke diyecek ama hangi kesim olacak yaşayıp görücez.
şu anda istemediğin kadar aşı var piyasada ama aşı olan yok. Amerikada aşı olanların haricinde hazır 500 milyon doz aşı var ama aşılanan yok. özellikle genç nüfus ve trumpçılar aşı olmuyor. nüfusun sadece % 48 i aşı olmuş. amerika nüfusunu 2 kere aşılayacak aşı olmasına rağmen neden aşı olmuyorlar? sorgulanması gerekiyor bence
200 milyon doz da delta varyantına uygun aşı yapılırsa onun siparişi verdi ayrıca amerika.
Aşının parası yine bizim cebimizden çıkıyor. iktidardaki yönetimden çıkmıyor ne de olsa.
Valla ebelerini sevmişiz galiba ben de anlamadım
Boş konuşuyor işte öyle insanlar