Aşı olmayanların size zararı nedir? Neden bu ısrar? aşı olanların bulaştırıcılığı kalkıyor mu?

Hastane masraflarını karşılamazsın herkes başının çaresine bakar. iş bu kadar basit.
neden insanları hayvanlar gibi zorlamaya çalışıyorsunuz? niye bu kadar zorluyorsunuz milleti?
aşı olanlar bulaştırıcı olmuyor mu? aşı olmayanın millete zararı var mı? zararı herkes kendine yapar. o zaman neden bu ısrar?
şunu yapabilirsiniz aşı olmayıp hastaneye gelirsen ücretini alırım diyebilirsin.
Aşı olmayanların size zararı nedir? Neden bu ısrar? aşı olanların bulaştırıcılığı kalkıyor mu?
Cevapla