- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAşı olmak nasıl tercih ise olmamakta öyle.
Benim tercihim olmamaktan yana.
Her ilacın yan etkisi olduğunu biz de biliyoruz. Ama bu tür aşıların test süreci uzun zaman alır. Hal böyle iken testlerin sonucu bilinmez iken, insanları birer test aracı olarak kullanırken aşı olmayan kişileri aşı düşmanı ilan etmekte bir o kadar saçma.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl30 ya pek iyi gözle bakmıyorum. 30- ye de aşı gerektiğini düşünmüyorum. Kendim olmadım. Risk grubundakilerin olması gerekiyor. Aşı bulaşı engellemiyor ama hastalığı kolay atlatmakta işe yarıyor. Yaş ilerledikçe metabolizma virüse karşılık veremediği için aşının gerekliliği bir o kadar artıyor. Peki böyle diyorken ben niye olmadım? Korona oldum. Grip gibi atlattım. Ondan koronadan korkmuyorum. Bulaşı engellese olabilirdim. Ama engellemiyor maalesef. Bir de girilen risk yan etkisi/yararı beni fazla cezbetmiyor. Birkaç sene sonra tam anlamıyla tamamlanmış bir aşı haline gelirse o zaman olabilirim. Haa bir de normal iğneye karşı fobim var. Onun zararı koronadan daha fazla jdjdkdkdkhfjd
00 Yorumla
+1 yılAşı olmak bir seçimdir isteyen olur isteyen olmaz herkesin kendine özgü bir kararı vardır ve bunu eğer gelip saçma sapan yasaklar koyarak aşı olmayanları dışlarlarsa ortalık baya bir karışır açıkçası annem babam oldu ama keşke olmasaydılar benim kararım ise olmamak dünyada milyonlarca salgınlar oluştu en kısa sürede bulunan aşı bile 4 yıl içinde bulundu araştırmalarına devam edilen bir aşıyı neden olayım ki denek miyim ben ya yan etkileri seneler sonra ortaya çıkarsa kısacası mantıksız buluyorum
08 Yorumla- +1 yıl
Annen baban oldu yani onlara ne olursa olsun ama bana bişey olmasın diyosun öylemi😀
- +1 yıl
@Gecelerin_yargıcı_34 yukarıda öyle birşey yazdığımı görmüyorum onlar aşı olmayı tercih etti gerekli açıklamayı onlarada yaptım ama yinede olmak istediler zorla eve kapatıp olmayacaksın diyemem değil mi?
- +1 yıl
Bence sende ol
- +1 yıl
@Gecelerin_yargıcı_34 etkilerinin bende nasıl olacağını bilemem kendimi riske atmayı düşünmüyorm
- +1 yıl
Sen bilirsin yakında zorunlu olursun zaten
- +1 yıl
@Gecelerin_yargıcı_34 kimse istemediğim birşeyi zorla yaptıramaz her bireyin özgür ve seçme hakları vardır zorla yaptırmak da birer suçtur
- +1 yıl
İzle ve gör, avm ye giremiceksin, toplu taşımaya binemiceksin, şehirler arası yolculuk yapamıcaksın, banka ve kamuya ayit yerlerlere devlet dairelerine giremiceksin, ozmanda olmak istemezsen olmaz evinde oturursun kimsede seni zorlamaz😉
- +1 yıl
@Gecelerin_yargıcı_34 hele o gün gelsin bakarız çaresine
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılAşı aşı diye algı yaratacağınıza, daha önemli sorunlara biraz el atın. Ülke yaniyor, 4 bir yandan ateş altında en önemli sorunumuz da mülteciler... 👇

011 Yorumla- +1 yıl
allahu ekber ne alaka? zaten ülkede herşey kriz aşı konusunda katılmasamda , ülke çok kötü yere gidiyor
- +1 yıl
Aşıya algıyı bırakıp, daha önemli bu konulara soru açıp çözüm arayarak
- +1 yıl
@Quantum_Machine ne bilelim ne alaka, suri miyiz biz de cevabı bilelim
- +1 yıl
Yok sana karşı birşey demedim , Allahu ekber dedikleri için.
- +1 yıl
@Quantum_Machine bende bana dedin demedim ki😅cevap verdim
- +1 yıl
yok dostum öyle bi anda diyince. Mahalaesef ülkede multeci krizi var
- +1 yıl
@Quantum_Machine bunu biliyoruz da çözüm ne, asıl konu bu
- +1 yıl
çözümü tavşan gibi kulaklarından tutup atmak :D
- +1 yıl
@Quantum_Machine atan yok, atmayı bırak kapıları kapatıp almayan yok, asıl mesele bu... aldıktan sonra tabi gitmezler
- +1 yıl
Potansiyel terörist onlar cihatcı yamyamlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
+1 yılAşı olmayanlara ya da olmaya çekinenlere. Bir önerme yapmak istiyorum.
Şimdi bu aşı işleri ile uğraşan kişiler organ mafyası ile ilgilenen kişiler değiller.
Dünya sağlık örgütünden onaylı ve Türk hekimlerinin dünyaya kazandırdığı virüse karşı en etkili silah.
daha önce covid 19 virüsüne yakalanmadığınız için savunma sisteminiz bu virüse karşı entegre değil tamamen savunmasız. Ben 2 aşımı da oldum. Bilimin gücüne inanan biriyim. Avrupa’da tanıdığım kişiler hepsi olmuşlar gönül rahatlığıyla. Normalde aklınızdan geçen olayı yapmak isteseler, Normal ilaçlarlada yaparlar hiç zor olmaz.
Uzun yaşayıp mutlu olmanızı diliyorum. 🖖12 Yorumla- +1 yıl
Pfizer biontech. 2 doz
+1 yılBilime inanmayan, kendi araştırmadan onun bunun söylediğine paylaştığı videoya inanan cahil kesim diyorum, yakında herkese zorunlu olacak merak etmeyin, bu arada ben doktorum aşının içinde kaç madde var hangisi neye yarıyo biliyorum, tabiki yan etkisi var, bir ağrı kesici ilacın kalbi durdurma riskinin olduğu gibi, araştırın ama aşının içeriğini araştırın yeni icat edilen etkenler değil bunlar var olan maddelerin birleşimi. Umarım yardımcı olmuşumdur
32 Yorumla
u +1 yılTeşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılPeki aşıdan sonra kalp krizi geçirenler aşıdan sonra. pihti atanlar felç kalanlar eli yüzü yara olan insanlar var bu şekilde etkileri var iken uzun vade sonuçları ortaya çıkmamış iken olmakta yürek işi...
11 Yorumla
+1 yıl1. Dozu oldum, yapılacak olan uygulamayı doğru bulmuyorum. Aşı olmak isteyen kişi kendisini korumak istediği için aşı oluyor zaten olmak istemeyen varsa olmasın kendi problemi. Böyle yapıldıkça yani herkes aşıya zorlandıkça insanlar işin içinde bit yeniği arıyor ve olacağı varsa bile olmaktan vazgeçiyor.
20 Yorumla
+1 yılBen aşı kendini ispatlamadığı sürece, alı olayını tüm dünya ülke liderlerinin kendi kıçlarını halk üzerinden kurtarmaya çalışmak gibi görüyorum. Çıkıyor sağlık bakanları önümüzdeki yıllarda aşının ne gibi zararları olacak ne kadar ölüm olacak bunu kestiremiyoruz, derken aşı olun diye halka çağrılarda bulunmak Ram olarak ahmaklıktır kendi fikrimce
11 YorumlaBen de olmadım ve henüz olmayı düşünmüyorum çünkü aşı korona olmanı engellemiyor ve başkasına bulaştırmanıda engellemiyor sadece hafif atlatmanı sağlıyor (ki 2 doz aşı olduktan sonra hala ağır atlatanlar hatta ölenler var). Onun dışında yan etkileri olup olmadığını henüz bilmiyoruz, mesela domuz gribi aşısı olan bir sürü insanda yan etkisi olarak narkolepsi hastalığı ortaya çıktı.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı.
+1 yılÇok doğru bır karar ölümle inatlaşiyolar resmen. Devletimiz aşıyı getirmiş sen olmuyorsun misal böyle ergen düşünce olamaz ya. Hindistan kendi aşısını yaptığı halde adamlar kendi halkına bır gram asi vermedi ölsünler diye. Illa acımasız mı davranmak lazım ınsanlara
00 Yorumla
+1 yılKimsenin ölüm hakkı elinden alınmamalı diyorum ancak o kimse, başka insanların ölümüne sebep olmamalı...
11 Yorumla- +1 yıl
Aşı bulaştırmayı engellemiyor, bilginize.
+1 yılHerkesin kendi tercihididr elbet ama aşı olunmalı ya, şu an da %87 aşı olmayanlar hasta oluyormuş. Benim annemde daha olmadı ve doğru bulmuyorum. Olunmalı.
30 Yorumla
+1 yılHür iradesiyle aşı olmak istemeyen insanlara saygım sonsuz. Ama aşı olmamak için bahaneler ve yalanlar üreten ve her duyduğuna inanıp bunları gerçekmiş gibi etrafına satan cahil ve bulanık zihinli insanlara saygı duymuyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Hepsi Amerganın oyunu kanka :D
+1 yıl2 doz aşımı oldum. Şunu net söylerim ki kesinlikle işe yarıyor. Aşı olmayanlara bakış açım ise hiç iyi değil. Toplumun sağlığını riske atıyorlar. Tüm hakları sınırlandırılsın.
20 Yorumla
+1 yılÇip mip diyen spider kafalılar hangi kaynakta yazıyor bunlar?
Korkmasınlar sizi aşı değil cahillik öldürür. Aşı olamayanlara saygı duymuyorum kusura bakmasın kimse.10 Yorumla
+1 yılAlı olmayan kesinlikle çomardır , Artık bırkaın şu komplo teorilerini gidin aşınızı olun , Ben olsam aşı olmayanı k. koredeki gibi meydanda kursuna dizerdim
13 Yorumla- +1 yıl
Aşı olmayan işte alı yazmışım o kadar kızdım
- +1 yıl
Basta sağlık bakanından başla o halde. O bile olmamış daha😏
- +1 yıl
@Hayatgercek aşı olmayan herkesi dedim zaten
+1 yılBen henüz aşı olmadım.
Aşı olmam için uygun ortam oluşmadı.
Ağustos ayı çıkmadan ilk dozumu olmayı planlıyorum.113 Yorumla- +1 yıl
Sjsjsjsksj
Her görüşüme eksi atan bir mavili kimse çıksın ortaya kızmıycam. 😄 - +1 yıl
Kimsin laan sjsjsjsjsj
- +1 yıl
Hahahah başına sarar senin şimdi😂
Yaz güncellemeye kimsin laaan ezik de
Çok ortaya de
Korkma bişey yapmıycaz de ajsjajsjs😂😂😂😂 - +1 yıl
😂Benden uzak olsun sana sarsın, ben çekemem kanks😄
Nabıyon sıkıldın mı?
Ben sıkıldım yaaa🙄🙄🙄 - +1 yıl
Otobüs mü bu geçmesini bekliyon kanks 😂😂😂
Git ilaç felan iç 😂 - +1 yıl
Hee ok anladım.
Şey kanka, nasreddin hocanın dişi ağrıyormuş, çektirmiş kurtulmuş 😂
Bil istedim 😂😂😂😂😂 - +1 yıl
He he hehhh😂😂😂😂
+1 yılolmak isteyen olsun istemeyen olmasın zorunlu olmamalı. ben oldum.
40 Yorumla
+1 yılAşı olmayana karşı bir görüş belirtmem fakat karşıtı olan insana vasfını sorarım. '' BRE CAHİL SEN HANGİ EĞİTİMİ ALDIN DA DOKTORA + TEZ YAZMIŞ İNSANLARA ÇOK BİLMİŞLİK YAPIYORSUN CAHİL ''
00 Yorumla
+1 yılAşı konusunda halen soru işaretleri varken neden olanlar olmayanlara bu kadar tepkili anlamadım. Riski alan bizleriz. Tamam kabulüm toplumsal bağışıklık ülkenin bu zor durumundan kurtulması güzel ama aşı konusunda bu soru işaretleri ile nasıl adım atmamızı bekliyorsunuz anlamıyorum.
00 Yorumla
+1 yılOlmadım sürü psikolojisine uymadıklarını ve özgür irade sahibi olduklarını düşünürüm. Olanada olmayanada saygım var herkesinde bana olmalı aksi tipleri barındırmam özel hayatımda.
00 Yorumla
+1 yılBiraz araştırsanız siz de çekinirsiniz.
Ben aşı vurduranlara üzülüyorum açıkçası.20 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Aynaya bakıp neden olmadın diyorum. Sanane lan diyor
12 Yorumla
+1 yılOlmadım olmayı da düşünmüyorum gittiği yere kadar dayanacam kime ne
25 Yorumla- +1 yıl
Hazırlıkla bir an önce başlayın efendim. Delta varyantı yakında evinizin misafiri olacak.🙂
- +1 yıl
Off bir o eksikti
- +1 yıl
Korona geldi bı halt yapamadı oda gelsin bakalım
- +1 yıl
Delta varyantına karşı. Ortak milli tavrımız (temsili) 😂
youtube.com/shorts/PtxMZy--zy8?feature=share - +1 yıl
Bu ne ya 😂😅
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılKarışımıyorum kimseye. İsteyen olsun isteyen olmasın.
Ben vatandaşlık görevimi yerine getirdim. Her iki dozu da oldum00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Normal. Dünya'da her ülkede var böyle. İnstagramdan hikaye yazıp gerçekliğine inananda var. Oluyor öyle şeyler.
00 Yorumla
+1 yılAşı olmayanlar evlenemez deseler sorun bayağı bi çözülür bence 😅
12 Yorumla- +1 yıl
Sana da büyük konuştuğun için 2 dozu beraber yapsınlar da akıllan
Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı. Afganistan veya suriyeye iltica edebilirler.
Madem ki Türk toplumu umurlarında değil...10 YorumlaBen 2 dozu da oldum ne kadar korksam da, herkes bir zahmet elini taşın altına koysun 😒
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOlmak zorunda değilim. Aşı olan koyundur. Tehlikenin farkında değil misiniz? İçinde ne olduğu belli olmayan kimyasalı neden alayım? Boş işler bunlar
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBüyük oyun dönüyor dünya çapında. İnsanları yok etmeye çalışıyorlar. Cahil insanlar inanıp aşı olur ancak.
Cevap sahibi+1 yılBilmekten ziyade inanıyor muyum? Hayır.. Sen inanıyor ve güveniyor musun?
Cevap sahibi+1 yılHaklısın. Dünyanın bir çok yerinde aşı olduktan sonra ölenler olduğu söyleniyor..
+1 yılCahili cühela diyorum
Herkesten fazla bir şey biliyormuş gibi ukalalık yapıyorlar00 Yorumla
+1 yılİlgilendirmiyor beni ister olsun ister olsun sağlık onun can onun yakalanınca ağlar
00 Yorumla
+1 yılHepsi bilim insanı doktor profesör ordinaryüs ya dalyarraklari
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunca uzmanın söylediği şeylere gösterdiği verilere inanmama sebeplerini merak ediyorum aşı karşıtlarının fikirlerine nasıl inanıyorlar bunu da ayrı merak ediyorum kısırlık çip mip😂
05 Yorumla- +1 yıl
Aşı olunca Bill Gates bizi yönetecek. Mesela ben sabah kepekli ekmek yemek istiyorum o bana kesin beyaz ekmek yedirecek.
- +1 yıl
Bunca uzman dediğin tıp dünyası da ikiye ayrılmış durumda, profesör ve tıp uzmanları bile yarısı adiya karşı ve sağlık bakanı bile henüz olmamış. Isteyen istediği tarafı seçebilir, herkesin kendi kararı, kimse kimseye karışmamayi öğrenmeli...
Cevap sahibi+1 yıl@Hayatgercek merakımı dile getirdim yoksa banane kim naparsa yapsin
- +1 yıl
Merakla kaldıysann iyi, olmayanlar neredeyse olanlar tarafından vatan haini ilan edilecek ellerinden gelse, olana birsey diyor mu olmayanlar, herkesi kendi kararı...
- +1 yıl
Arada ben kalmam umarım. Tiye aldım da. Ben gitmeyeyim gümbürtüye.
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendisi bilir diyorum ama sürekli aşıyı kötülemeye hakları yok.
00 YorumlaBir kendisi akıllı herkes aptal. Bilimsel araştırmaları sonucu aşı olmuyor. Kaynak poposu
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. olurlar olmazlar terich meselesi
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bir bakış açım yok kendi tercihi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Korkmayın kısır olmazsınız.
00 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi kararı
00 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi tercihi
00 YorumlaNeden acaba diye düşünmüyor değilim.
00 YorumlaSaygı duyuyorum ama bence yaptırmalılar diyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin kararına kimse karışamaz
00 Yorumla Aşı. Olupta maske takmayanlar bir okadar suçludur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlmak gerekli bence. Tek silah o çünkü.
10 Yorumla
+1 yılkendi bedenleri kendi kararları..
00 YorumlaSaygı duyuyorum, herkesin kendi tercihi
20 Yorumla
+1 yılAptaldır
10 Yorumla
+1 yılHur iradeleridir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılVebale giriyorlar
00 Yorumla
+1 yılBeyinlerini kullanmadıklarını düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılolmuyorum korkuyorum cunku
07 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılSaygı duyarım. Çünkü bende olmadım
00 Yorumla
+1 yılKendileri bilir
00 YorumlaKendi bilir
00 YorumlaOlmadim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılKendileri kaybeder.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 833 cevap paylaştı. Olmadım daha
00 YorumlaBende olmadım 🙈
30 Yorumla
+1 yılEmbesiller diyorum
10 Yorumla
+1 yılSorumsuzluk bence
00 Yorumla
+1 yılKendi kararları
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
