Aşı olmayanların amacı ne?

çok merak ediyorum. bu cahillik değil de ne?
bu aşılara güvenmeyenler küçükken bir sürü aşı çeşidini oluyor. o aşılar zarar vermiyor da Covid aşısı mı zarar veriyor? nasıl bir cahillik bu?
ben aşı olmayanlar yüzünden riske girmek zorunda mıyım? nasıl bir mantık bu ya gerçekten yazık
sizce?
Aşı olmayanların amacı ne?
Cevapla