Eger samimi olduğum birisi ise onu kirmayacak şekilde bunu dile getirim. Sonucta herkes kendi yaşantısından sorumlu. Gidip de ona sert bir dille "kilo ver cok almışsın" diyip de kalbini kırıcağama guzel bir dille neyi neden yapmasi hakkinda oneri sunar daha da o konuyu açmam.
Ben kilo alamiyorum ve bu durum canımı sıktığindan genelde evet az ye fil gibi olmuşsun diyerek tepki veriyorum benim psikolojim buzuluyor ise onunkide bozulsun...
Şişko git burdan 🤨 seninle mi uğraşacam 🤨görmuyonmu kendini 😣😣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kilolu olduğumu bildiğim için bu soruyu sormuyorum ama yanımızdan geçen başka kilolu birini görünce "benmi omu daha kilolu" "ben ondan zayıfım dimi" gibi şeyler diyebiliyorum 😂