Ablam benim kilomla dalga geçiyor, artık kırılıyorum neden durmuyor hala?

167 boyunda 90 kiloyum. Şu ana kadar zaten kızlar yüzüme bakmadı hem kilolu hem kısayim diye. Bu normal gayet. kilo versem bile boyum kısa. Yine kimse bana bakmaz. Ama ben sağlıklı olmak için yine de kilo vermeye çalışıyorum. Ama en büyük darbe hep evden geliyor. Ablam devamlı benimle dalga geçer tarzda davranıyor. Aslında tam dalga da değil ama öyle işte. Hep yanağımi sıkıyor, öpüyor falan, bazen ayı, panda falan diyor. Sevisi de aynı çocuk sever gibi. Hiç samimi gelmiyor sanki aşağıliyor beni rahatsız oluyorum diyorum ama dinlemiyor. Bazen kilolu olduğum için nefes almakta zorlanıyorum onunla bile alay ediyor. Nefes akışını taklit edip kahkaha atıyor. Artık hem dışarıda hem evde zulüm görmekten bıktım. Kilo veremiyorum çok çok zorlanıyorum. Zaten boyum kısa ben ne yapicam hiç bilmiyorum.
Ablam benim kilomla dalga geçiyor, artık kırılıyorum neden durmuyor hala?
Cevapla