Aşı yaşı 18’e kadar düşüyor. Aşıyla ilgili düşüncelerinizi söyler misiniz?

Düşündüklerinizi sebepleri ile söyleyin lütfen.
Aşı yaşı 18’e kadar düşüyor. Aşıyla ilgili düşüncelerinizi söyler misiniz?
Cevapla