Bebeklerde 1 yaş aşısı hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptırdınız mı 1 yaş alışını?

Çocuğun bir yaşına girecek ve 1 yaş aşısı olması gerekiyor. Kimileri bu aşıyı yaptırmıyormuş. Zararları var diyenler var. Kararsız kaldım sizler ne yaptınız?
Bebeklerde 1 yaş aşısı hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptırdınız mı 1 yaş alışını?
Cevapla