merhaba KS ailesi malum bebeklerde aşı diyince insanların kafasında bin bir türlü soru oluşuyor bu konuda insanlar ikiye bölünüyor kimisi evet aşı şart sağlıklı olmazsa olmaz diyor kimisi hayır yaptırmam ne olduğu belli değil diyor peki sizin düşünceleriniz ne bu konuda bana hiç sormayın ödüm kopuyor iğneden elimden gelse ne aşı olurum ne oldururum korkuyorum covid 19 aşısı bile tek doz oldum biontec ikinci yemiyor 🙈🤪evet görüşleri bekliyorum Kızlar Bir Adım Öne #kimsebilmesinbeni #aşıbebeklerde #covid19 🌼👣🧚
Bebeklerde aşıya bakış açınız ne sizce her bebek aşı olmalı mı?
Bağışıklık sistemi güçleniyor çocukların her hastalıkta. Çocukların vücutları bazı durumlarda biz büyükler gibi bazı hastalıkları kaldıramayıp vücutlarında ağır sektelere yol açabiliyor. Bunun için çocuklar o hastalı durumunda hem bağışıklık kazanırken hem de aşı programı ile bu korunuyor. Tabi doğru ve zamanında olan asi bunu iyi yönde etkiler. Hiç hastalığa yakalanmamış insan büyüdüğünde bir kızamık geçirdiğinde bunu vücudu kaldıramıyor. Çünkü ona karşı bağışıklık sistemi güçlü değil ve aşı o an olsa bile etkisi ne kadar olur tartışılır.