Ben de 172 yim kilom 61..65-66 olmayı planlıyorum spor yapıp sıkılaşıyorum öyle yapmalısın sen de ayrıca 50-55 diyenler olmuş herhâlde ne 55 i ya çok kraker gibi duruyor bir de boyumuz uzun olduğundan da uzun duruyor.. etli butlu olmak en güzeli ama sıkılaşmak çok önemli burda balık etli olup sallanan etlerinin olmasını istemezsin
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sonunda halden anlayan biri şu an kaç kilosun Kİ sen
61 im şu an 12 ay önce normalde 54-55 gibiydim ve hiç memnun değildim almaya çalışıyordum şu an baya yemeğe verdim kendimi alıyorum.. ekmek falan tüketmiyorum ama.. ama bence fotolar anlıyorum ki kilon gayet iyi fazlan yok sadece sıkılaşarak istediğin görünüme yani işte sıkı bir vücuda ulaşabilirsin kesinlikle spor öneriyorum çok iyi olursun
60 kilo olmalısın ve 65 kilonun üstüne çıkmamanı tavsiye ederim, eminim ki şimdi bile güzel görünüyorsundur. Pek fazlalığın yok ama sağlık açısından da zayıflamalısın
bak tatliş olomak istediğin kilo dan ziyade orantı diyorsan bu böyledir kadının fiziğinin pürüzsüz ve çekici olmasının ana sebeebi narin ve kıvrımlarının net oluşudur buda erkeği çok etkiler:)
tm meala 188 boy mavi göz 85 kilo atletik bir yapı ve kendime göre yakışıklıoyım diyorum ama ne olursa olsun beğenilme duygusu insanda ön plandadır tatliş onun için bakım yapılır:)
oooo kadın dedimi beyaz tenli narin ve fit fiziği ve uzun bacaklı sacarı dalgalı ve uzun gülümsemesi alımlı ve gözleri kömür siyahı olur döküntümü sevecezzz:))
55 cubuk kraker degil genc kizlar icin ideal bi kilodur 71 de nene gibi durursun ayrica erkek dedigin esmer olur demissin bi kiz olarak asla esmer erkek sevmiyorum çiğ yumurta diye tabir ettiğinden seviyorum
Hayır eğer birazcık bilgin varsa 1 71 boya 55 kilonun ne kadar kötü duracağını bilirsin renkler ve zevkler tartışılmaz nasıl erkekler sarışın kız delisi ise bende esmer erkekleri tercih ettiğimi söyledim.
Sarışın kiz delisi kim bütün erkeklere sordun mu genelleme konuşuyorsun saçma sapan bütün dünya adına konuşuyor kiza bak 😂 172 54 kiloyum gayette güzel duruyor genc kiz gibi duruyor kart durmuyor
Çevremde 1 71 boyunda 55 kilo olan tanıdığım kız var ve kilo almak istiyor çok kötü duruyor çubuk kraker gibi evet bütün dünya adına konuşuyorum abhahahahaah zırla şimdi..
Övgü yağdıran Abaza tayfa değiş yalnızca aynı zamanda kızlarda var ama belli ki sen klavyen ile oturduğun yerden fiziğime ağlıyorsun eminim 172 boyundasındır eminim😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂mankenlerin kilosuna baksana salakcım boyum 172 173 de olabilir hatta kilomada dikkat ediyorum almak istemiyorum bu arada fizigin leş kamburun var diyet spor şart belli yaşın ds küçük evde kalırsın ki sende memnun degilsin kendinden belli buraya sorduguna göre belinin kalinligina bak bir genç fizigi var mi sende öz eleştiri yap
Aptal gerizekalı😂ben burda kendimi çok harikayım diyip koymamışım öz eleştiri yapmışım ama 55 kilo olmak istemediğimi söyledim gayet açık bence bunda ne var😂😂